Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مجید الهی راد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان تسهیلات هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از محل تبصره ۱۶ و بقیه نیز از منابع داخلی امداد تامین شده است.

وی افزود: امسال همچنین ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت در حوزه های کارگشایی، ودیعه مسکن و آموزش کسب و کار به مددجویان استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با اشاره به تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان، تصریح کرد: همچنین هفت میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن برای تامین مسکن ۴۴ نفر از معلولان استان با همکاری بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

وی با اشاره به حمایت از طرح های اشتغال آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: امسال ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات نیز به ۱۷۰ اشتغال آسیب دیده از کرونا در استان تعلق گرفته است.

رشد ۸۴ درصدی کمک های مردمی در خراسان شمالی

وی با اشاره به رشد ۸۴ درصدی کمک های مردمی در استان تصریح کرد: از ابتدای امسال هزار و ۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان خراسان شمالی کمک شده است که این میزان کمک، پارسال ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

الهی راد با بیان اینکه این استان رتبه دوم پرداخت صدقات در کشور را دارد، اظهار داشت: میزان جمع آوری صدقات استان نیز رشدی ۴۶ درصدی داشته است به گونه ای که امسال مردم نیکوکار استان با پرداخت ۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال،  رتبه دوم صدقات مردمی کشور را به دست آورده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به توزیع ۶۲۵ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و محرم امسال خاطرنشان کرد: امسال همچنین ۸۵ هزار و ۱۳۹ بسته غذایی به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مناطق کم برخودار و حاشیه شهرهای استان توزیع شد.

بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی بسته حمایتی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی ریال تسهیلات میلیارد ریال میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد