Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@05:41:12 GMT

مجوز مجلس به وزارت دفاع برای انتشار اوراق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۱۱۳

مجوز مجلس به وزارت دفاع برای انتشار اوراق

 خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با بند الحاق شده به تبصره (5) ماده واحده لایحه بودجه برای حمایت از دانشمندان هسته‌ای موافقت کردند.

بر اساس این بند پیشنهادی، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح>وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اجازه داده می‌شود تا مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی با تضمین اصل و سود توسط دولت برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، راهبردی و دفاعی و حمایت از دانشمندان هسته‌ای و مطالعات استراتژیک و راهبردی در حوزه راهبردی منتشر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید جلال زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح پیشنهاد خود اعلام کرد: این موضوع در راستای حمایت از دانشمندان هسته‌ای و با هدف پیشران هسته‌ای مورد نظر مقام معظم رهبری و مطالعات در این حوزه مطرح شد که در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه به تبصره (5) الحاق شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت دفاع مجوز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پیامی به به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی امنیت ملی نوشت: همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

وزیر دفاع افزود: بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم کرده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود