Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:45:12 GMT

۶۳ هنرمند کامیارانی از خدمات هنرکارت بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۲۲۷

۶۳ هنرمند کامیارانی از خدمات هنرکارت بهره‌مند شدند

زبیر حسین پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نخست ۴۰ هنرمند و در مرحله دوم نیز ۲۳ هنرمند nv مجموع ۶۳ نفر موفق به دریافت هنر کارت شده‌اند و این روند با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد.

وی به قابلیت های هنر کارت اشاره کرد و افزود: نسبت به دیگر کارت های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت های اعتباری دارد که علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می‌شود همه خدمات بیمه‌ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پناهی یادآور شد: در هنر کارت صادر شده هر هنرمند ۱۵ میلیون ریال اعتبار وجود دارد که کمک هزینه معیشت دولت به این اقشار در جهت حمایت از معیشت هنرمندان است که تا کنون در مجموع  ۹۴۵ میلیون ریال به هنرمندان این شهرستان پرداخت شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز هزینه‌های مربوط به بیمه هنرمندان که در کامیاران حدود ۴۰ نفر هستند باشند بصورت کامل توسط دولت پرداخت شد و در بقیه ماهها نیز هنرمندان تنها ۳۰ درصد از حق بیمه خود را پرداخت می کنند.

هنر کارت به عنوان یکی از پروژه های مهم صندوق اعتباری هنر از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است.

هنر کارت یک پروژه ارائه خدمات بانکی به اعضای صندوق اعتباری هنر است که با همکاری بانک آینده در کشور انجام می‌شود و یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است و کلیه قوانین و مقررات مربوط به کارت های خرید شبکه شتاب مشمول این کارت نیز می شود.

برچسب‌ها صندوق اعتباری هنر کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان کامیاران اخبار کنکور هنر کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد دولتی، اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه 5 اردیبهشت در بازدید از پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه اقتصادی است که بر این اساس باید بر پایه صادرات، تولید محصول داشته باشیم.

وی با تاکید بر حضور شخص مدیران دستگاه‌ها در جلسات بیان کرد: کارکنان دولت باید تسهیلگر امور باشند، کسانی که موانع ایجاد می‌کنند باید شناسایی و با آنها برخورد شود و درصورت لزوم از بدنه خارج گردند.

محمد کرمی بر توسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و افزود: در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

 استاندار با اشاره به موضوع پشتیبانی دیجیتال دستگاه‌ها افزود: دستورات و اقدامات آموزشی لازم برای بهره‌مندی از شرکت‌های داخل استان انجام شده و به دستگاهها نیز برای بهره گیری از شرکت‌ها و مجموعه‌های داخل استان تاکید شده است.

 کرمی بر حضور مدیران کل و مجموعه مدیران شهری جهت آشنایی با توانمندی مجموعه های پارک علم و فناوری برای بهره گیری از توانایی مجموعه‌ها در مدیریت، طراحی و ...تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت های دانش بنیان بسیار مهم است و این شرکت ها تاثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

استاندار اظهار کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دریا، حوزه کشاورزی و معادن مهم است و با ایجاد شرکت‌های مختلف در این حوزه ها و بهره گیری از ظرفیت‌های نهفته به تولید محصولات و ایجاد کارخانه های متنوع دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های توزیع از استانهای دیگر در این استان گفت: فقط در منطقه سیستان ۴۰ هزار کارت بازرگانی، مجوز واردات ۹۰۰ قلم کالا و مجوزهای که مختص استان سیستان و بلوچستان است، داریم که با توجه به این پتانسیل‌ها می‌توان شرکت‌های توزیع را در داخل استان ایجاد کرد.

 کرمی با بررسی دلایل عدم تشکیل شرکت‌های دانش بینان در استان افزود: دانشگاه‌ها باید از دوران دانشجویی و دانش آموزی جوانان و نوجوانان را با عرصه کار و فعالیت تولیدی آشنا کنند و فقط به ارائه مطالب تئوری اکتفا نکنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از جوانان به خصوص جوانان خوش استعداد این استان انتظار می‌رود که در تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌های دانش بنیان حضور فعال داشته باشند.

وی به اهمیت پتانسیل و آموزشهای انجام شده حوزه تجارت اشاره کرد و گفت: بحث کریدور شمال و جنوب، حضور کشورهای آسیای میانه و همچنین کشورهای اطراف دریای خزر از عوامل گسترش تجارت در استان است که باید به نحو مطلوب از آنها بهره‌برداری کنیم.

استاندار در پایان بر همکاری بانک‌ها، حضور اساتید، بومی سازی دستور العمل ها، طراحی و برنامه ریزی دقیق کارها و برگزاری جلسات با حضور بانک ها، مدیران کل و مجموعه اعضا پارک علم و فناوری تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد