Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی روسیا الیوم با اعلام اینکه فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به غرب آسیا و آفریقا امروز با سفیر سوریه در روسیه دیدار کرد، به نقل از وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد دیدار میخائیل بوگدانف با ریاض حداد به درخواست سفیر سوریه در مسکو انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: دو طرف درباره تحولات در منطقه خاورمیانه که بر اوضاع سوریه متمرکز بود، گفت‌وگو کردند.

بوگدانف و حداد به خصوص درباره مسائل مربوط به همکاری‌های روسیه برای بازسازی سوریه پس از پایان منازعه بحث و تبادل نظر کردند.

مقام روس بر حمایت ثابت روسیه از حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی این کشور و آمادگی برای ادامه کمک‌های مؤثر به ملت سوریه در جنگ با تروریسم بین المللی تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه و سوریه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه آلمانی «بیلد» به نقل از منابع گزارش داد که احضار «سرگئی نچائف» سفیر روسیه در برلین در رابطه با بازداشت دو فرد روس مظنون به جاسوسی برای روسیه بوده است.

پیش از این، دفتر دادستانی آلمان اعلام کرد دو شهروند آلمانی-روسی به نام‌های «دیتر اس.» و «الکساندر جی.» به اتهام جاسوسی از پایگاه‌های آمریکایی به دستور روسیه و برنامه‌ریزی برای حمله به مسیرهای حمل و نقل نظامی در شهر بایرویت در بایرن بازداشت شده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896776

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟