Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@11:14:07 GMT

تشکر سرمربی پرسپولیس از کریمی و مهدوی‌کیا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۲۸۴

تشکر سرمربی پرسپولیس از کریمی و مهدوی‌کیا

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به خاطر سه امتیاز این بازی خدا را شکر می‌کنیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. در ادامه می‌توانستیم گل دوم و گل‌های دیگری هم بزنیم، اما وقتی موقعیت‌ها گل نشدند، استرس به تیم ما وارد شد.

وی در ادامه افزود: تیم سایپا هم بازی خوبی انجام داد و جاندار بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند و دوندگی بالایی داشتند که بتوانیم پیروز این بازی باشیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی را هم به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. همانطور که گفتیم چیزی که باعث شد استرس وارد بازی ما شود، گل نکردن موقعیت‌ها بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و راحت‌تر پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس و اینکه آیا فشار تیم سایپا باعث تغییر تاکتیک شد، گفت: یکی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید، ممکن است با فشار حریف باشد یا خودمان بخواهیم این کار را انجام بدهیم. طبیعی است تیمی که یک گل عقب است، فشار بیشتری وارد کند تا گل خورده را جبران کند. با این حال بازیکنان ما روی موقعیت‌هایی که سایپا داشت خوب بازی کردند. انصافاً این بازی هم برای ما و هم سایپا سخت بود. در مجموع ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که آنها را گل نکردیم و باید به تیم سایپا هم بابت بازی شجاعانه‌اش تبریک بگویم.

گل‌محمدی درباره نوع تعویض‌هایش اظهار داشت: تعویض‌های ما هجومی بودند و هر سه بازیکنی که وارد زمین کردیم، رو به جلو بودند. همه آنها نیز موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند با گل کردن آن فشار را از روی تیم بردارند. باید با دقت بیشتری عمل کنیم. به نظرم می‌توانستیم با پرس بیشتر، بهتر عمل کنیم.

وی در مود نیمکت‌نشینی کمال کامیابی‌نیا گفت: هر بازیکنی براساس عملکرد و نوع تمرینات وارد زمین می‌شود. ما با نوع بازی‌های قبلی و برآیند اتفاقات در بازی‌های قبلی یا شکل بازی که در پیش است، تصمیم می‌گیریم. هر بازیکنی هم که به زمین رفته با جان و دل بازی کرده و این برای ما مهم است. مهم نیست چه کسی در زمین است، مهم عملکرد آنهاست و همه بازیکنانی که بیرون نشسته‌اند هم دست‌کمی از بازیکنان داخل زمین ندارند و همگی مؤثر هستند. ما به تمام بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کنیم و برای ما تفاوتی ندارند و مهم عملکرد آنهاست.

گل‌محمدی با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا بابت شجاعتی که داشتند و برای انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کردند، تشکر می‌کنم. به نظرم فدراسیون فوتبال از انتخاب نشدن آنها ضرر کرد. برای عزیزی خادم هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با عملکردش فوتبال ما را از این شرایط نجات دهد. افرادی هم که قرار است وارد فوتبال کند، افرادی قوی باشند. اسامی را شنیده‌ایم که به نظرمان ورود آنها به فدراسیون و فوتبال خوشایند نیست. فوتبال ایران آنقدر بزرگ است که جای این آدم‌های کوچک در آن نیست. در مجموع برای عزیزی خادم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!

تیم سایپا گرچه موفق شد صدرنشین لیگ آزادگان را در کرج شکست دهد، اما این مسابقه یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول بود.

طرفداری | دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دیروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت تقابل رضا مهاجری باتجربه با مجتبی سرآسیایی جوان، بی‌حاشیه و تنش نبود.

این دیدار در نیمه نخست بدون حاشیه خاصی پیگیری شد، اما درگیری‌ها از جایی آغاز شد که سایپا گل اول را روی غافلگیری مدافعین خیبر وارد دروازه کوروش ملکی کرد. بعد از این گل به یک‌باره کادرفنی سایپا به حضور بانوان حاضر در ورزشگاه معترض شدند و معتقد بودند جای آن‌ها پشت نیمکت تیم سایپا نیست. به خاطر همین اعتراض بازی حدود 10دقیقه متوقف شد تا بانوان حاضر در استادیوم انقلاب کرج که قاعدتاً توسط تیم میزبان جانمایی شده بودند، جابه‌جا شوند که این ماجرا با دلخوری شدید بانوان همراه شد.

پس از این تیم سایپا تصمیم به تعویض‌های پیاپی گرفت، اما سرآسیایی هر بازیکنی را که به کنار زمین می‌فرستاد به محض توقف بازی برای انجام تعویض، از تعویض پشیمان می‌شد و دوباره بازیکنش را روی نیمکت می‌نشاند! از طرفی نیمکت‌نشینان سایپا هم بارها با انداختن توپ اضافه به زمین مسابقه و درگیری با توپ‌جمع‌کن‌ها باعث توقف بازی می‌شدند که در نهایت داور مسابقه 16دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

پس از پایان بازی اما وقتی دو تیم در حال ورود به رختکن بودند مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا به نیروی انتظامی و یگان ویژه مستقر در ورزشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این درگیری تا راهروی رختکن‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت سرمربی نارنجی‌پوشان با لگد به شیشه رختکن تیم مهمان زد و شیشه‌های رختکن خیبر را شکست!

کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از گزارش دقیق نماینده فدراسیون در این مسابقه، تشکیل جلسه داد و رأی به محرومیت مجتبی سرآسیایی تا اطلاع ثانوی داد تا ماجراهای دیدار پرحاشیه لیگ دسته اول، همچنان ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست