Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نصراصفهانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با تمام وجود از حدوث این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم، افزود: یک غفلت و کوتاهی در باره این نامگذاری در پروژه پارک شهدای شهرداری واقع در منطقه ۶، رخ داده است که البته بلافاصله پس از مطرح شدن مساله، شهرداری اصلاحات لازم را انجام داد.

وی با بیان اینکه یقین دارم که هیچ تعمدی در این زمینه وجود نداشته است، تاکید کرد: شهدا آنقدر نزد مردم عزیز هستند و از جایگاه رفیعی برخوردارند که هر کس در هر جای کشور با هر دیدگاه، دین و مسلک، جنسیت و سنی، به خود اجازه نمی‌دهد که نسبت به مقام رفیع آنها جسارت و توهین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای شهر اصفهان اظهار داشت: افراد باوجدان و باشرافت هیچگاه چنین اقدامی را انجام نمی‌دهند و هیچ تردیدی هم در این زمینه وجود ندارد، بنابراین دامن زدن به اینگونه قضایا به صلاح هیچکس نیست.

وی با انتقاد از کسانی که می‌کوشند چنین مسائلی را بعنوان نقطه ضعف مدیریت شهری، مطرح و ذهن خانواده شهدا را مخدوش کنند، تصریح کرد: چرا باید عده‌ای با جسارت نابخشودنی، چنین تصاویری را منتشر کنند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: بعضی غفلت‌ها چیزی نیست که براحتی بتوان از کنار آن عبور کرد و مدیریت شهری باید به جد به این موضوع رسیدگی و با خاطیان برخورد کند.

به گزارش ایرنا در روزهای اخیر فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نامگذاری سرویس‌های بهداشتی در شهر اصفهان به نام شهدا منتشر شد که واکنش‌های زیادی را در افکار عمومی برانگیخت.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری اصفهان اصفهان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری اصفهان اصفهان شورای شهر شهرداری اصفهان اصفهان مدیریت شهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت