Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورافکن می گوید هدف‌مان این است که از دیدارهای خانگی و خارج از خانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید زمانی که در موقعیت گلزنی قرار گرفتم فکر کردم اگر خودم شوت بزنم شانس گل شدن آن ۵۰-۵۰ است و برای همین به سجاد شهباززاده پاس دادم.

به گزارش طرفداری، امید نورافکن پس از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

برد شیرینی کسب کردیم که مانند پیروزی برابر ذوب‌آهن و استقلال برد بسیار روحیه‌بخشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر با آمدن قلعه‌نویی تیم خوبی شده و توانستیم شکست در نیم‌فصل نخست برابر این تیم را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه گل‌گهر هم بسیار خوب بازی کرد، افزود:

گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و خدا را شکر ‌می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم چون باید در دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه نقش‌جهان حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد:

5 روز دیگر باید به مصاف آلومینیوم اراک برویم که این دیدار نیز بسیار سخت است و باید با تمام انگیزه خود در این بازی خارج از خانه حاضر شویم. می‌توانیم 24 ساعت از پیروزی برابر گل‌گهر خوشحال باشیم اما باید در بازی با آلومینیوم نیز حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا پیش از دیدار با تراکتور از صدر جدول عقب نمانیم.

نورافکن درباره روند تیمش در نیم‌فصل دوم گفت:

همیشه نیم‌فصل دوم حساس‌تر بوده و هم امتیاز گرفتن سخت‌تر بوده است. تیم‌های بالای جدول برای کسب حداکثر امتیازات و تیم‌های پایین جدول نیز برای گرفتن حداقل امتیازات می‌جنگند. هدف‌مان این است که از دیدارهای خانگی و خارج از خانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

وی تصریح کرد:

امسال با شیوه‌ای بازی می‌کنیم که برای ما حتی در فاز دفاعی سخت است و کار خود من که به‌عنوان مدافع بازی می‌کنم بسیار مشکل است. خدا را شکر می‌کنم که امروز با وجود پیام نیازمند و سایر مدافعان کلین‌شیت کردیم و گل نخوردیم که این موضوع برای تیم بسیار روحیه‌بخش است. امیدوارم در بازی آینده هم پیروز شویم و هم گل نخوریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره ازخودگذشتگی بازیکنان سپاهان در موقعیت‌های گل بیان کرد:

زمانی که در موقعیت گلزنی قرار گرفتم فکر کردم اگر خودم شوت بزنم شانس گل شدن آن 50-50 است و برای همین به سجاد شهباززاده پاس دادم. سجاد بهترین بازیکن لیگ است و امروز هم کاری که احساس کردم بهتر است و با انجام آن خودم هم به چشم می‌آیم را انجام دادم.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! محمود فکری مقابل فولاد هم سرمربی استقلال است کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در انیمیشن هرج و مرج فضایی / کاریکاتور فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب کنیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج

به گزارش "ورزش‌ سه"، دومین فصل حضور رامین رضائیان در سپاهان استثنایی آغاز شد و او در طول 11 هفته ابتدایی لیگ برتر و همین‌طور دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ستاره بی‌بدیل آسمان طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

به لطف همین روزها رضائیان همچنان اثرگذارترین بازیکن فصل سپاهان با ثبت 9 گل، 9 پاس گل و گرفتن یک پنالتی به شمار می‌رود.

این روزها اما سپاهان فاصله زیادی با روزهای درخشان هفته‌های ابتدایی دارد و شاید یکی از دلایل آن فاصله گرفتن رامین رضائیان از روزهای اوج خود باشد.

رضائیان پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دچار آسیب دیدگی شد و ضمن از دست دادن چند بازی پایانی طلایی پوشان در نیم فصل اول، پس از بازگشت هم هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل برسد و این موضوعی است که این بازیکن در آخرین مصاحبه خود به آن اشاره کرده است.

تیم فوتبال سپاهان سه روز دیگر باید بازی عقب افتاده خود را مقابل سپاهان برگزار کند و باید دید در این مسابقه که در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، رضائیان می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد یا اتفاقات دیگری برای این بازیکن و سپاهان در راه خواهد بود.

عکس‌‌: وحید مومن‌زاده

دیگر خبرها

  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج