Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@20:36:13 GMT

رویدادهای خبری روز ار نگاه عکاسان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۴۲۰

تصاویر رویدادهای خبری امروز را در قلم دوربین ببینید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت، نشست شورای عالی قوه قضائیه، رونمایی از پوستر مسابقات جهانی قرآن، تحویل هواپیما‌های نظامی به ارتش، جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم، استقبال از پیکر شهید بیک محمدی، آغاز تصویربرداری از مجموعه تلوزیونی دست‌انداز، جشنواره سرباز جوان و مسابقات قهرمانی اسکی روی آب از جمله موضوعاتیست که عکاسان خبری تصاویر آن‌ها را ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: طرح‌های ملی وزارت نفت ، شورای عالی قوه قضائیه ، مسابقات جهانی قرآن ، مجموعه تلوزیونی دست انداز ، عکاسان خبری ، سرباز جوان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح های ملی وزارت نفت شورای عالی قوه قضائیه مسابقات جهانی قرآن عکاسان خبری سرباز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد

محسن کاوه امروز جمعه در پایان مسابقات گزینشی المپیک در بیشکک قرقیزستان گفت: خوشحالم که موفق به کسب ۲ سهمیه برای ایران شدیم. امیدوارم کشتی فرنگی نیز ۲ سهمیه لازم را کسب کند. باید از هم اکنون به فکر المپیک و موفقیت در آن باشیم. در ۲ وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم خیلی خوب کار کردیم اما در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان نتوانست سهمیه کسب کند.

وی در خصوص تکلیف این وزن برای المپیک افزود: ما پیش بینی احتمالات را داشتیم، علیرضا سرلک نایب قهرمان کشور را برای مسابقات گزینشی المپیک در ترکیه نگه داشتیم. هر چند که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران اکنون مشکلات برای نتیجه‌گیری دارد اما جوانانی هستند که در آینده می‌توانند به خوبی بدرخشند.

کاوه ادامه داد: در این وزن جوانان مانند احمد جوان، ابراهیم خواری و میلاد والی زاده هستند که می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص باخت جوان گفت: اختلاف امتیازی جوان با حریف امتیاز نبود. او بعد از فن چهار امتیازی نتوانست کشتی خود را جمع و در نهایت باخت. جوان در مسابقات اسپانیا نیز با این مشکل روبرو بود. جوان می‌تواند با تغییر وزن نتایج بهتری کسب کند. کسانی در کشتی نتیجه خواهند گرفت که اشتباه کمتری داشته باشند.

کاوه در خصوص وزن ۷۴ کیلوگرم نیز گفت: یونس امامی زحمات زیادی کشید و نتیجه گرفت و راهی المپیک خواهد شد.



دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • چگونگی تصمیم‌گیری مالی در سال‌های اول ازدواج
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!