Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@02:07:37 GMT

مخالفت باشگاه سپاهان با جدایی خلعتبری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۵۹۶

مخالفت باشگاه سپاهان با جدایی خلعتبری

باشگاه سپاهان با جدایی هافبک تهاجمی این تیم و انتقال او به نساجی مخالفت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه نساجی مازندران با نظر مجید جلالی و با هدف تقویت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل درخواست جذب محمدرضا خلعتبری را به باشگاه سپاهان داده بود، اما باشگاه اصفهانی با درخواست نساجی مخالفت کرد و انتقال هافبک مازندرانی سپاهان به جمع شاگردان جلالی منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال نساجی در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز مقابل آلومینیوم در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. 

جلالی: به ساده‌ترین شکل گل خوردیم/ باید صبور و امیدوار باشیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران سپاهان اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی صبح چهارشنبه در ضمن مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان بهانه‌ای است که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی ضمن تبریک ویژه به مناسبت پیروزی سبزپوشان افتخار آفرین، اذعان کرد: سرخ پوشان در ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می‌کنیم کج فکران، ساده لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

جلالی با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه هلال احمر افزود: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی‌های خود را دارد و خوشبحال مجموعه هلال احمر که در همه ایام کنار هموطنان بودند.

وی اضافه کرد: هلال احمر در مناسبت‌های مختلف حضوری مؤثر و پررنگی داشته، بویژه در ایام کرونا که با سختکوشی و در لحظات سخت و دلهره‌آور در مبادی شهرها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و با حضور جوانان در پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و اکیپ‌های سیار در مکان‌های شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد.

جلالی یادآور شد: پویش بهرفت و خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه، بحث امداد نوروزی یکی از شاخص‌های اصلی هلال احمر در ایام عید است افزود: در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته‌ ای به مسافران ارائه دادند و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافرین نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080890

دیگر خبرها

  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • تقویم هجری شمسی را چه کسی و چه طور تنظیم کرد؟
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی