Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرم ‌های پزشکی پرسپولیس به AFC ارسال شد.

با اقدام کادر پزشکی و امور بین الملل باشگاه پرسپولیس فرم‌های پزشکی این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فرم‌های پزشکی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا 2021، با اقدام کادر پزشکی تیم و امور بین‌الملل باشگاه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و دریافت آن‌ها در پیامی از سوی AFC مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آخرین هماهنگی‌‌ها برای این منظور را حسینی و علیرضا حقیقت، شب یک‌شنبه، در محل اردوی تیم انجام دادند.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در این ارتباط گفت:

این فرم‌ها در چند بخش بود. یکی از آن‌ها مشخصات و شرایط پزشکی بازیکنان است که توسط ایفمارک انجام می‌شود و آن‌ها را واجد شرایط لازم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی می‌کند. دو سری فرم هم مربوط به تعهد باشگاه و اعضای تیم به کنفدراسیون برای همکاری و شرکت در ارزیابی‌های پزشکی چون تست دوپینگ و تشخیص کوید19 می‌شود. فرم شماره 4 هم مربوط به معرفی پزشک تیم، ورزشگاه‌ها و همچنین ارایه برنلامه‌های روزانه تیم در ماه‌های آینده می‌شود. این فرم‌ها و مستندات ارسالی، توسط کنفدراسیون و بخش‌های مربوطه بررسی می‌شود و بعدا، نظر خود را اعلام خواهند کرد.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! محمود فکری مقابل فولاد هم سرمربی استقلال است کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در انیمیشن هرج و مرج فضایی / کاریکاتور فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بازی در آبادان را طوفانی شروع کرد و بعد از دو سه موقعیت در دقیقه 8 به گل رسید.

گل نخست پرسپولیس در دقیقه 8 مسابقه با ارسال ضربه کرنر  و ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به دست آمد.

با این پاس گل تعداد پاس گل‌های عالیشاه به عدد پنج رسید. جالب اینکه عالیشاه به محض ورود به زمین در بازی رفت هم پاس گل داده بود.

ویدئو: 330330

نکته دیگر اینکه مهدی ترابی در دقیقه سوم این مسابقه می‌توانست تعداد پاس گل‌هایش را به عدد پنج برساند که عیسی آل‌کثیر قدر پاس طلایی او را ندانست اما لحظاتی بعد عالیشاه گلسازی کرد و از ترابی جلو افتاد.

در لحظات ارسال عالیشاه هیچ بازیکنی دانیال اسماعیلی‌فر را پوشش نداده بود و این مدافع با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

دیگر خبرها

  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای