Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:07:01 GMT

نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی در رشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۸۹۵

نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی در رشت

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت از نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در رشت تا پایان سال‌جاری خبر داد.

علی فتح‌اللهی در جلسه شورا ترافیک شهرستان رشت با اشاره به اینکه در تمام جوامع، انسان‌ها، محور اصلی توسعه هستند، اظهار کرد: هر جایی که انسان وجود داشته باشد، برای ارتقای سطح زندگی و سلامت آنها برنامه ریزی می‌شود و از این رو باید تمامی تفکرات، اقدامات و اندیشه‌های مسئولین، در راستای سلامت جامعه و حفظ جان انسان‌ها برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ترافیک، افزود: صرف توجه به کارهای فیزیکی و غفلت از توسعه و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک موجب بالا بودن آمار تصادفات و مرگ و میرها شده است.

وی گفت: پیشنهادات مطروحه در شورای ترافیک بایستی پیوست فرهنگی داشته باشد تا خروجی مصوبات این شورا به توسعه فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان کمک کرده و اثرگذاری آن مشاهده گردد.

فتح‌اللهی با اشاره به ارائه طرح‌های کارشناسی در راستای کاهش بار ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزود: انجام کار کارشناسی جهت طرح موضوع و تصویب در مصوبات شورای ترافیک بسیار دارای اهمیت است و بایستی برای اجرای مصوبات مذکور زمان تعیین و از دستگاه‌های مرتبط مطالبه گردد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنترل ترافیک سطح شهر، ادامه داد: با توجه به نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف تا پایان سال‌جاری در سطح شهر رشت، بایستی این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند تا با ایجاد یک سیستم کنترل ترافیک کاملا هوشمند، نیاز به حضور فیزیکی پلیس نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندار رشت شورای ترافیک شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه

شریفی گفت: در طرح آموزش ایمنی و ترافیک  حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتورسواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش ایمنی و ترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی برای ۱۰۰ نفر از موتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان