Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعی بدون اطلاع قبلی و غیر نظامند در شهرک صنعتی گچساران نگران کننده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، سید هاشمی موسوی عصر امروز در بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان فراهم بوده و واگذاری عرصه‌های صنعتی در قالب برنامه‌ها و سیاست‌های حمایتی با هدف تشویق و ترغیب فعالان اقتصادی به امر سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 13 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی با مساحت 1540 هکتار عرصه صنعتی در استان وجود دارد، عنوان کرد: شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران به مساحت 65 هکتار  و 66 واحد تولیدی مستقر با داشتن تمام زیرساخت‌های سرمایه گذاری اعم آب، برق، گاز، تلفن و ... از شهرک‌ها و نواحی مناسب در سطح استان بوده که با توجه به اهمیت این شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی آن عملیات بهسازی، نوسازی و توسعه زیرساخت‌های آن در دستور کار قراردارد.

موسوی ابراز کرد: در گذشته آب مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گچساران از طریق چاه‌های عمیق اختصاصی تامین می‌شد که به دلیل وجود تنش آبی و با هدف فراهم نمودن آب پایدار در این شهرک صنعتی تفاهمی با شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب از محل تخصیص صنعتی آب شهرستان گچساران صورت گرفت که با هزینه‌ای معادل 5 میلیارد ریال این مهم محقق و عملیاتی شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به فرسوده بودن شبکه و خط انتقال آب شهرک صنعتی گچساران، عملیات بهسازی و نوسازی این شبکه و خط انتقال از محل منابع داخلی توسط شرکت شهرک صنعتی استان با نصب کنتور حجمی صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون آب مورد نیاز واحدهای تولیدی این شهرک از دو منبع آب شهری و آب چاه تامین می‌شود که در نهایت به منظور اطمینان خاطر و ثبات بیشتر در حال انجام تشریفات قانونی به منظور احداث منبع آب هوایی برای این شهرک هستیم.

موسوی همچنین با اشاره به قطعی برق در این شهرک صنعتی ادامه داد: با توجه به مصوبات متعدد دربحث قطعی نظام مند و با اطلاع قبلی برق در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، پیگیری اجرای این مصوبات از طریق شرکت توزیع نیروی برق استان وشهرستان‌ها بعنوان یک خواسته و مطالبه مدیران واحدهای تولیدی همچنان مورد تقاضا است.

وی یادآور شد: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده و نظرات کارشناسان به منظورکاهش بار بر روی شبکه  توزیع برق و پرهیز از قطعی برق نسبت به اجرای خط انتقال برق دو مداره از ایستگاه به شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران با اعتباری بیش از 27 میلیارد ریال از محل منابع داخلی اقدام که با توجه به همراهی و هم افزائی صورت گرفته  همکاری و هم افزائی مسئولان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان‌ها در قطع و صل برق ضروری است.   

استان گلستان نیازمند شهرک صنعتی در منطقه مرزی استشرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در شهرک صنعتی آذربایجان شرقی هستندفاز ٢ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خوی با حضور معاون وزیر صمت به بهره‌برداری رسید

موسوی با اشاره به ایجاد زمینه استقرار اصناف تولیدی آلاینده شهری شهر گچساران در شهرک صنعتی ابراز کرد: با برنامه ریزی انجام شده 10 هکتار از اراضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف تولیدی آلاینده شهری اختصاص یافته که تاکنون حدود 300 تا 400 قطعه متناسب با نوع فعالیت هر صنف طراحی، تعریف و درحال واگذاری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از معابر و زیرساخت‌های لازم برای استقرار این صنوف اجرا و بخشی در حال طی تشریفات قانونی برای انتخاب پیمانکار اجرای عملیات عمرانی بوده که با توجه به حجم برآورد اولیه بالغ بر260 میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه نیازبه اختصاص منابع عمرانی دارد.

موسوی اشاره‌ای به اقدامات زیرساختی امسال در شهرک صنعتی گچساران کرد و گفت: با هدف زیباسازی، بهسازی و نوسازی شهرک صنعتی گچساران پروژه‌های متعددی ازجمله عقد قرارداد اجرای عملیات بهسازی و تعویض جداول بلوار وسط شهرک، اجرای کانال هدایت سیلاب، انجام تعمیرات روشنایی معابر شهرک، زیرسازی و جدول گذاری خیابان‌های فاز 10 هکتاری صنوف تولیدی، اجرای شبکه برق صنوف  تولیدی و ... تعریف و اجرا شده که با توجه به حجم فعالیت نیازمند اختصاص اعتباراتی در بودجه سال آینده برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی شهرک‌های صنعتی و بویژه پروژه فاز 10 هکتاری از محل منابع عمرانی شهرستان داریم.

وی با اشاره به ضرورت پیش بینی نیاز آتی شهرستان در حوزه صنعت و تولید افزود : با توجه به محدودیت‌های اراضی صنعتی در شهرستان گچساران ضرورت تسریع در اختصاص زمین و تملک عرصه‌های جدید بدلیل زمانبر بودن ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در امرسرمایه گذاری از اولویت‌های حوزه صنعت در این شهرستان بوده که با همکاری و نگاه ویژه فرماندار و مجموعه معاونین و مدیران فرمانداری، مدیران دستگاه‌های متولی گامهای مناسبی در این زمینه برداشته خواهد شد.   

 موسوی با اشاره به فراهم بودن تمام زیرساخت‌های سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عنوان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته هیچ واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلیل مشکلات زیرساختی  تعطیل نشده است.

انتهای پیام/542/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک صنعتی گچساران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سرمایه گذاری صنعتی استان شرکت شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد