Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۴۵۵ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این همه گیری در این کشور به چهار میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹ نفر رسیده است.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت انگلیس در شبانه روز گذشته همچنین ۱۰۴ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند؛ این میزان جان باخته از ویروس کرونا در انگلیس کم‌ترین میزان در یک شبانه روز در ۵ ماه اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع قربانیان کرونا در این کشور با احتساب قربانیان جدید ۱۲۲ هزار و ۹۵۳ نفر اعلام شده است.

دولت انگلیس فقط مبتلایانی را که ۲۸ روز پس از ابتلا فوت کنند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مراکز آماری این کشور، قربانیان همه گیری کووید-۱۹ را تا دو هفته پیش، ۱۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر اعلام کردند.

کشور حدود ۶۷ میلیون نفری انگلیس پس از کشور‌های پرجمعیت آمریکا، هند، برزیل و مکزیک پنجمین کشور دارای بیشترین جان باخته از کرونا در جهان است.

در اروپا نیز انگلیس رکورددار جان باختگان از کروناست و از نظر شمار مبتلایان به کووید-۱۹ نیز انگلیس، در جهان، در رده پنجم قرار دارد.

دولت انگلیس اعلام کرد تا امروز دوشنبه، حدود ۲۰.۵ میلیون نفر در این کشور، دوز اول و بیش از هشتصد و بیست هزار نفر از این گروه، دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند. اما کم اثر بودن برخی واکسن‌های کرونا بر روی ویروس‌های جهش یافته شناسایی شده در این کشور به نگرانی عمده در این کشور مبدل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا در انگلیس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه تایید کرد که لندن تا سال ۲۰۳۰ هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور افزایش خواهد داد.

سوناک در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، خاطرنشان کرد که تغییرات از امروز آغاز می‌شود و بودجه هزینه‌ها "به طور پیوسته هر سال افزایش می‌یابد. " 

وی تصریح کرد: "طی شش سال آینده، ما ۷۵ میلیارد پوند اضافی برای دفاع خود سرمایه گذاری خواهیم کرد و به طور کامل، بدون افزایش وام یا بدهی، تامین خواهد شد. "

این طرح، انگلیس را به "بزرگترین قدرت دفاعی اروپا و دومین قدرت دفاعی در ناتو" تبدیل خواهد کرد. این طرح در حال حاضر بر تقویت دفاع لندن و تغییر مدل تدارکات این کشور، نوآوری‌ها و حمایت بلندمدت از اوکراین متمرکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس