Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، ائتلاف سائرون (نمایندگان وابسته به جریان مقتدی صدر) در مجلس عراق از نحوه برخورد رسمی دولت این کشور در قبال جنایت اخیر آمریکا در حمله به نیرو‌های بسیج مردمی در داخل خاک عراق انتقاد کرد.

ائتلاف سائرون خاطرنشان کرد دولت بیانیه‌ای درباره بمباران نیرو‌های بسیج مردمی صادر نکرد؛ گویا چنین حادثه‌ای در نیجریه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض المسعودی از نمایندگان ائتلاف سائرون در مجلس عراق گفت حاکمیت عراق و سوریه برای آمریکا اهمیتی ندارد و داعش با حمایت‌های روشن آمریکا حمله کرد.

سازمان الحشد الشعبی هم پیش از این درباره پیامد‌های خطرناک حملات هوایی اخیر آمریکا هشدار داد.

الحشد الشعبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: چند روز پیش، نیرو‌های ما در معرض حمله نیرو‌های آمریکایی قرار گرفتند که منجر به شهادت یکی از مبارزان ما شد.

این بیانیه می‌افزاید: برخلاف آنچه در نسخه نیرو‌های متجاوز آمریکایی گفته شد، نیرو‌های ما در اعماق خاک سوریه حضور نداشتند بلکه در خط مرزی بین دو کشور در حال حفاظت از خاک عراق در برابر حملات تروریستی بودند.

سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد: رسما اعلام می‌کنیم نیرو‌های ما در خط مرزی عراق در قالب دفاعی در آن منطقه حاضر بودند و این حمله پیش بینی کننده تحولات آینده خطرناک است که باید پیش از وقوع، جلوی آن گرفته شود.

جنگنده‌های آمریکایی سحرگاه جمعه اقدام به بمباران مواضع گروه کتائب حزب الله در مرز عراق و سوریه کردند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان عراق الحشد الشعبی حمله هوایی آمریکا ائتلاف سائرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مارک بوتنگا، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا می‌گوید همه روز در غزه محل انباشت اجساد و گور‌های دسته جمعی می‌یابیم. همه اینها نماد نسل کشی هستند. صد‌ها جسد که برخی از آنها یونیفرم پزشکی بر تن دارند. برخی از آنها با دست‌های بسته اعدام شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ما تصاویر کودکان را می‌بینیم که تکه تکه شده اند. اتحادیه اروپا در برابر اینها چه می‌کند؟ ما در اینجا همکارانی داریم که شهامت حمایت از اسرائیل را دارند.
اگر بخواهم صادق باشد باید بگویم شرم، به خانه هایتان بروید و دیگر خارج نشوید.
اما اتحادیه اروپا به طور ویژه چه کاری می‌کند؟ وعده میلیون‌ها کمک بیشتر به اسرائیل می‌دهد و حتی تحریم تسلیحاتی اعمال نمی‌کند.
بله می‌تواند این کار را بکند، زیرا در سال‌های اخیر ما تحریم‌های تسلیحاتی علیه بلاروس، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ایران، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، ترکیه، یمن و زیمبابوه اعمال کردیم. اما علیه اسرائیل نه، آنها در امان هستند.
چرا آنها در امان هستند؟
زیرا طرح استعماری آنها از سوی امپریالیسم اروپایی حمایت می‌شود.
در عمل هم این مسئله را با سلاح و میلیون‌ها کمک نشان می‌دهند.
به همین دلیل است که کشتار فلسطینی‌ها بدون همدستی مداوم اروپایی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق