Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:50:55 GMT

من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۰۶۸

من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا از ژاوی به عنوان رهبر پروژه خود نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا نمانده و ویکتور فونت یکی از نامزدهای احراز این پست است. تنها چند ماه بعد از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، ممکن است تغییراتی در کادر فنی این تیم رخ بدهد و ویکتور فونت مدعی شد برای قبول پست هدایت بارسا به ژاوی، اسطوره این باشگاه و سرمربی فعلی السد قطر به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویکتور فونت گفت: "ما می خواهیم ساختار ورزشی در باشگاه بارسلونا را تغییر بدهیم و اگر این اتفاق رخ دهد ژاوی به عنوان رهبر جدید پروژه باشگاه انتخاب خواهد شد. ما یک چارت سازمانی تشکیل داده و از افرادی مانند ژاوی، یوردی کرایف، تیتو بلانکو، آلبرت بنایگس و خوان ویلا در این چارچوب استفاده خواهیم کرد. قصد دارین اطمینان حاصل کنیم که تصمیمات باشگاه بارسلونا توسط بهترین و اصلح ترین افراد گرفته می شود. ما باید استعدادهای جدیدی به باشگاه تزریق کنیم تا مسیر موفقیت و کسب پیروزی دوباره هموار شود.

 

ژاوی در آخرین صحبت های خود اعلام کرد که حاضر است با ما کار کند و او به ما در مورد نقش مورد علاقه خود در باشگاه توصیحاتی داده است. ژاوی در گذشته کارهای زیادی در باشگاه بارسلونا انجام داده است. پس اگر ما برنده نشویم، یک دارایی ارزشمند باشگاه بارسلونا را از دست خواهیم داد.

 

دستگیری جوزپ بارتومئو؟ یک روز بد برای باشگاه و هواداران بارسلونا رقم خورد و این اتفاقات روی اعتبار باشگاه تاثیر خواهد گذاشت."

قطر بارسلونا السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر بارسلونا السد ژاوی باشگاه بارسلونا ویکتور فونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!

در حالی که چندین مرتبه ژاوی در کنفرانس‌های متعدد اعلام کرده بود که نظرش برای رفتن در انتهای فصل پابرجاست ولی به شکلی عجیب پس از باخت در ال‌کلاسیکو تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در بارسلونا بماند!

به گزارش فارس، در اقدامی جالب توجه، ژاوی پس از باخت در ال کلاسیکو و پس از اینکه بارسلونا اندک شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، نظرش عوض شده و تصمیم دارد بماند.

ژاوی که مرتبا و چندین بار در فصل اعلام کرده بود که «بی‌برو و برگرد» بارسلونا را ترک می‌کند حالا به مدیران بارسا اعلام کرده که نظرش عوض شده و گزینه «ماندن» روی میز است.

پیش از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا نیز امیدوار بودند که ژاوی در تیم بماند ولی پس از حذف این تیم از اروپا گفته شد که «رافا مارکز» به تیم نزدیک شده و قرار است جانشین ژاوی شود.

باید دید لاپورتا و مدیران بارسلونا برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا دوباره با ژاوی تمدید خواهند کرد یا افسار تیم را در دست مارکز، سرمربی تیم جوانان خواهد داد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!