Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@19:20:22 GMT

بدون حتی یکبار مراجعه به بانک، حساب افتتاح کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۰۷۷

بدون حتی یکبار مراجعه به بانک، حساب افتتاح کنید

امتداد - بانک پارسیان این امکان را فراهم کرده است که بدون حتی یکبار مراجعه به بانک، حساب افتتاح کنید و کارت بانکی را درب منزل تحویل بگیرید.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک پارسیان که اهمیت ویژه ای برای سلامت مشتریان خود قائل است بعد از اقداماتی که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک انجام داد، هم اکنون شرایطی را فراهم آورده که احراز هویت مشتریان جدید جهت افتتاح حساب بانکی و همچنین احراز هویت ثبت نام شدگان در سامانه سجام نیز به صورت غیر حضوری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی ها نسبت به شیوع موج چهارم کرونا بیشتر شده است. ویروس جهش یافته ای که تنها راه مقابله با آن کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور و رعایت پروتکل های اجتماعی است. بانک پارسیان که اهمیت بالایی برای سلامت مشتریان خود قائل است با وقوع بحران کرونا در یک سال گذشته تلاش های زیادی را برای توسعه بانکداری الکترونیک انجام داده تا حضور مشتری در شعبه را به حداقل ممکن برساند. بعد از اقداماتی همچون افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت ، تمدید تاریخ انقضا کارت‌های بانکی بدون حضور مشتری و غیره، عملیات احراز هویت غیرحضوری متقاضیان سجام مورد بهره برداری قرار گرفت و حالا نوبت به افتتاح حساب و صدور کارت بدون حضور در شعبه رسیده است. بر این اساس بانک پارسیان امکان ثبت تقاضای احرازهویت برای متقاضیان براساس انطباق الکترونیک چهره متقاضی با تصویر ثبت احوال را به صورت جامع و کامل در بستر همراه بانک مهیا کرده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای احراز هویت نیست.

به عبارتی بانک پارسیان در طراحی سامانه” احراز هویت غیرحضوری” تلاش کرده است تا سه ضلع مثلث را فراهم کند تا مشتری با خیال آسوده خدمات مورد نیاز را دریافت کند، امنیت،سهولت و غیرحضوری بودن به صورت توامان در این خدمت، زمینه آغاز سفر مشتری در اکوسیستم دیجیتال بانک پارسیان را فراهم خواهد آورد. کافی است نسخه جدید همراه بانک پارسیان را نصب نمایید و با ارسال تصاویر مدارک هویتی و همچنین ویدئو زنده، به خانواده بزرگ مشتریان بانک پارسیان بپیوندید و اگر مایل بودید کارت نقدی خود را درب منزل/محل کارتان از مامور پست تحویل بگیرید.

آنگونه که آمارها نشان می دهد از ابتدای آبان تا ۲۴ بهمن امسال ۷۵ هزار و ۵۳۲ مورد درخواست برای احراز هویت غیر حضوری سجام به بانک ارائه شده که از این تعداد ۶۷ هزار و ۴۷۶ تایید و ۸ هزار و ۵۶ درخواست رد شده است .
جالب است که بدانید تنها در یک هفته گذشته یک هزار و۷۳۲ نفر خواهان احراز هویت غیر حضوری (سجام) شده اند که یک هزار و ۴۱۳ مورد از این درخواست ها تایید و به انجام رسیده و ۳۱۹ مورد نیز رد شده است

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: احراز هویت غیر بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید