Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک پارسیان و کارآفرین در حوزه‌های فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه عصر روز شنبه ۹ اسفندماه ۹۹ با حضورکورش پرویزیان و محمدرضا فرزین و به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد تفاهم نامه دوجانبه بانک پارسیان و بانک کارآفرین همکاری طرفین و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آنها در حوزه‌ی فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری مشترک از جمله؛ سامانه های عملیات بانکی و داده، کیف پول و پرداخت های خرد و … است.
کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم ضمن تشکر از همکاران بانک کارآفرین و بانک پارسیان در تنظیم این تفاهم نامه به ظرفیت ها، قابلیت ها و زیرساخت های مطلوب بانک پارسیان و کارآفرین اشاره و هدف از امضای این تفاهم نامه را هم افزایی بیشتر برای دو مجموعه و کاهش هزینه های اضافی برای سرویس دهی بهتر به مشتریان و مردم ذکر کرد.
دکتر پرویزیان افزود : چارچوب همکاری بانک پارسیان با کارآفرین بلند مدت و فراتر از رابطه اقتصادی است و امیدواریم که ظرفیت ها و قابلیت های هر دو مجموعه موجب ایجاد محصولات و خدمات جدید و بهروری بیشتر و ارزش افزوده برای هر دوبانک شود .
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به دستور العمل ها و بخشنامه های جدید بانک مرکزی و ضرورت ایجاد ساماندهی جدید توسط بانک ها گفت : در همکاری بانک ها، سرعت ایجاد سامانه ها افزایش و هزینه های آن کاهش می یابد و اگر اتحاد و ائتلاف بین بانک ها بیشترشود، بهتر می توان به مشتریان و مردم خدمت رسانی کرد.
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین نیز در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: بسیاری ازدستورالعمل های جدید محصول مشترک بین بانکهاست و همکاری های مشترک از صرف هزینه و زمان برای اجرایی شدن روال این دستورالعمل ها می کاهد.
فرزین با اشاره به همکاری نزدیک به ٧ ماهه تیم کارشناسی دو بانک کارآفرین و پارسیان برای انعقاد تفاهم نامه مشترک افزود: تفاهم نامه مذکور در٨ حوزه اساسی تنظیم شده که ظرفیت های همکاری دو بانک در ارایه خدمات به مشتریان را افزایش می دهد.
مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اینکه سود حاصل از همکاری های دو بانک به مشتریان می رسد خاطر نشان کرد: موضوعی که درکنار این تفاهم نامه ها اهمیت دارد استفاده از امکانات یکدیگر است که می تواند به نفع مشتریان و مجموعه بانک ها باشد ، برای مثال دربانک پارسیان مراکز پشتیبان و بحران وجود دارد و بانک کارآفرین نیز به تازگی مراکزی را به عنوان مراکز پشتیبان و بحران راه اندازی کرده است.
وی در همین حال با اشاره فعالیت های بانک کارآفرین ادامه داد: فعالیت با تاپ برای پذیره نویسی مربوط به حق تقدم افزایش سرمایه آغاز شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین تفاهم نامه بانک پارسیان مدیرعامل بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد