Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در 5 هفته اخیر و توقف آبی پوشان مقابل مس و فاصله ایجاد شده بین این تیم و صدر جدول هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا پیرامون برکناری محمود فکری تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

قرار است در نشست آنلاین هیات مدیره استقلال حکم برکناری محمود فکری صادر شود و سایر اعضا روی تنها گزینه موجود به جمع بندی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی تنها گزینه هدایت استقلال است که به احتمال 99 درصد به زودی توسط هیات مدیره این باشگاه وارد مذاکره فوری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال برکناری ورزشی فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال نشست هیات مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک کند و هر اتفاقی هم رخ دهد و حتی اگر تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی شود از این تصمیم منصرف نخواهد شد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بتوانند این مربی جوان را برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده متقاعد کنند.

و نایب رئیس بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که در انجام این کار موفق بودند و سرمربی فعلی بارسا قرار است در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و تصمیم اولیه‌اش را در این باره تغییر داده است.

پیش از این هم گفته شده بود که لاپورتا و دکو به صورت جدی در تلاش هستند تا ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که رئیس این باشگاه به ژاوی اعلام کرده که آنها توانایی به خدمت گرفتن مربی بزرگ و نامدار را در این تابستان ندارند و از او خواسته که به همین دلیل در این فصل هم به همکاری با آنها ادامه دهد.

هرچند، او هم شرایطی برای ادامه این همکاری داشته که مدیران بارسا با انجام دادن آنها موافقت کردند اما به نظر می‌رسد که علاقه قلبی او به این تیم دلیل اصلی ادامه این همکاری بوده است.

دیگر خبرها

  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید