Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@06:01:34 GMT

برخورد مرگ بار تریلی با پراید +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۱۱۱

برخورد مرگ بار تریلی با پراید +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی رضایی در تشریح این خبر افزود: ساعتی قبل بر اثر برخورد سواری پراید با تریلی در محور راور - چترود سه نفر در دم جان باختند و یک نفر نیز به شدت مجروح شد که پس از انتقال به مرکز درمانی فوت کرد.
وی با اشاره به اینکه جان باختگان این حادثه همگی اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر، دختر ۱۳ ساله و پسر سه ساله بودند، علت تصادف را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین تصادف مرگبار پژو۲۰۶ با تریلی +عکس صحنه عجیب بین قاتل و پدر مقتول در شب اعدام! +عکس قــاتل منشی شرکت قصاص نشد پرونده‌های تجاوز جنسی در ایران چگونه بررسی می‌شود؟ حمله به کمپ ترک اعتیاد برای انتقــام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که متأسفانه در این سانحه ترک نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتور سیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیداً خوداری کرده و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

کد خبر 6085550

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه