Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@20:10:20 GMT

سرقت سیم های شبکه هوایی برق در پوشش زباله گردی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۱۱۷

سارق سابقه داری که در پوشش جمع آوری زباله‌های بازیافتی به شبکه سیم برق شبکه هوایی دستبرد می زد به چنگ پلیس افتاد.

به گزارش خراسان، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در این باره گفت: ماموران کلانتری13 (جمهوری )شهر کرمان در گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود، یک سارق سابقه دار سیم برق شبکه هوایی را هنگام سرقت دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف مقداری سیم سرقتی از متهم افزود: این متهم در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشود و به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت سیم برق فشار شبکه هوایی در شهر کرمان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: این سارق ۳۹ ساله که به مواد مخدر اعتیاد دارد در پایان شب با پوشش جمع آوری زباله های بازیافتی در سطح شهر کرمان اقدام به سرقت سیم برق فشار قوی می کرد و سیم های سرقتی را به ضایعاتی های مختلف می فروخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی سرقت سیم زباله گردی آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی شبکه هوایی سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • اکثر زباله گردها اتباع هستند
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است