Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:25:15 GMT

ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۲۲۱

ظرفیت بخش‌های کرونایی بیمارستان شهدای ایذه تکمیل شد

حسن نبوتی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در شهرستان ایذه اظهار کرد: ظرفیت تمام تخت‌های موجود در بخش مراقبت‌های ویژه و داخلی، ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه به عنوان تنها بیمارستان شهرستان تکمیل شده است.

 وی با بیان اینکه دیگر جایی برای بستری بیماران جدید وجود ندارد افزود: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور غیر ضروری در اماکن شلوغ و پرتردد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نیازمند تلاش و همکاری خود شهروندان است اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان در تجمعات، به ویژه مراسمات شادی و عزا شرکت نکنند تا شاهد کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.

 نبوتی با بیان اینکه ادامه این وضعیت شهرستان ایذه را در وضعیت قرمز قرار خواهد داد گفت: بازار یکی دیگر از اصلی‌ترین عوامل شیوع ویروس کرونا است و با توجه به این که معیشت بسیاری از خانواده‌ها از طریق کسب و کار و بازار تامین‌ می‌شود و تعطیلی آن باعث فشار اقتصادی بر این قشر می‌شود و انتظار می‌رود شهروندان برای پیشگیری از تعطیلی غیرضروری به آن پرهیز کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در ایذه تکمیل بیمارستان بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه