Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهاب الدین عزیزی خادم» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: من کار را به خدا واگذار کرده بودم و برای نتیجه شکر گذار خدا هستم و هر نتیجه ای رقم می خورد سرنوشت بود و برایم سخت نبود. نتیجه دست خداست و باید این را برای خودمان حل کنیم.

وی ادامه داد: فضای رقابت پایان گرفته و باید فضای دوستانه را آغاز کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از همه تشکر کنم که به هر صورت مستقلانه و با آگاهی رای دادند و جا دارد از کسنی که رای ندادند و دادند تشکر کنم. رسانه ها تشکر کنم تشکر و از افراد انتخاباتی من که وقت گذاشتند. انشاالله همه کنار هم با نگاه جدید با همه ظرفیت ها استفاده کنیم و بتوانیم برنامه ها را جلو ببریم.

او اضافه کرد: به هر جا رسیدم لطف خدا بوده است. من از قلب زاگرس آمدم و به آن افتخار می کنم. به هیچ جا وصل نبودم.  

رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: من فکر می کردم رای من بیشتر است. در انتخابات گذشته من را کنار گذاشته بودند. من از بیرون نیامده بودم و مجمع از بنده شناخت داشتند چرا که در مجامع گذشته نیز حضور داشتم. در این انتخابات دو نواب رییس من رد صلاحیت شدند. نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم اما می خواهم ذهن بینندگان را باز کنم که یک شبه نیامدم و الان هم در کنار مجمع هستم. جا دارد از همه افراد مجمع تشکر کنم.

وی افزود: جا دارد از همه کسانی که باعث شدند اساسنامه تغییر کند تشکر کنم. کریمی از مفاخر فوتبال ایران است و این فضایی که باز شد را مثبت ارزیابی می کنم. هیات مدیره دو باشگاه بودم و غیر فوتبالی نیستم. همه کسانی که رای آوردند در کمک به من تلاش می کنند. باید فضا را برای مهدی مهدوی کیا، کریمی، علی دایی و وحید هاشمیان باز کنیم. قطعا فدراسیون جدید این فضا را ایجاد می کند.

عزیزی خادم عنوان کرد: آرایی که داده شده برای من آرای دلی بود نه دستوری. مجمع نشان داد که استقلال دارد.

وی در خصوص فوتبالی بودن خود و محل تولد خود، گفت: در فوتبال حرفه ای نبودم و اهل روستایی از لرستان هستم. 

برچسب‌ها وحید هاشمیان فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم مهدی مهدوی کیا علی دایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم وحید هاشمیان فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم مهدی مهدوی کیا علی دایی اخبار کنکور عزیزی خادم تشکر کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد