Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، احسان اصولی پس از انتخاب خود به‌عنوان نماینده هیأت‌های استانی در هیأت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از تمامی افرادی که برای این پست در انتخابات فدراسیون فوتبال به من رأی دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم فضای مطلوبی را در فدراسیون شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فرایندها و شرایطی که بر کار حاکم می‌شود به سود فوتبال ایران باشد و گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

نماینده هیأت‌های استانی در هیأت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال درباره راهکار هیأت رئیسه جدید فدراسیون برای حل مشکلاتی مانند پرونده مارک ویلموتس و مسائل مربوط به داوران افزود: باید در جلسه هیأت رئیسه درباره این موارد دستور کاری بگیریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ‌داده است و سپس می‌توان در مورد چنین مشکلاتی اظهارنظر کرد. در جریان پرونده ویلموتس هستم اما جزئیات مربوط به این پرونده را نمی‌دانم.

وی درباره جوانگرایی این هیأت رئیسه عنوان کرد: میانگین جوانگرایی افزایش پیداکرده و من با ۴۲ سال سن خیلی هم جوان نیستم. در دهه‌های میانی زندگی‌ام حضور دارم اما این جوان‌تر شدن هیأت رئیسه می‌تواند فضایی را مهیا کند. امیدوارم نگاه‌ها و فضای جدید با رویکرد متفاوتی همراه شود و اقبال‌ به استفاده از روش‌های نوین در اداره فدراسیون فوتبال مدنظر قرار بگیرد.

اصولی درباره حضور فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: درباره شهر خودرو بارها صحبت کرده و گفته‌ایم این تیم متعلق به مردم خراسان است. شرکتی به نام شهر خودرو مدتی مالکیت این باشگاه را در دست گرفت اما برای آن مشکلاتی ایجاد شد. امیدوارم این مشکلات حل‌شده و فرآیندی طی شود تا اصل امتیاز تیم شهر خودرو دچار مشکل نشود.

وی افزود: به‌عنوان رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی این موضوع را پیگیری می‌کنم و برای من مهم است که امتیاز تیم شهر خودرو دچار مشکل نشود. بحث‌های حقوقی و قانونی را هم طی خواهیم کرد. در مجموعه مدیریتی استان از باشگاه شهر خودرو حمایت می‌کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی افزود:‌ استاندار خراسان رضوی روز جمعه در تمرین این تیم حاضر شد و به بازیکنان و کادر فنی قوت قلب داد. تمام مجموعه استانی در پی آن هستند تیم آسیب نبیند. مشکلاتی که برای شرکت مادر شهر خودرو به وجود آمده خیلی نباید روی تیم، نتایج و سرنوشت آن تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی احسان اصولی شهرخودرو فدراسیون فوتبال خراسان رضوی هیأت رئیسه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین رسولی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم ۱۰۰درصد رنکینگم بالا می‌آید و جزو ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

رسولی در پاسخ به این پرسش که شرایط او به چه صورت است و از حواشی نداشتن کفش جدید و خوابگاه مناسب دور شده است؟

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح میدم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مد نظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد