Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دانشی از تکمیل و تجهیز خانه هنرمندان در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز (11 اسفند» در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی که با سرپرست شهرداری اراک برگزار شد، گفت: تعامل و همکاری شهرداری کلانشهر اراک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در برنامه ها و انجام  فعالیت های فرهنگی هنری بزرگ و تاثیر گذار منجر به رضایت شهروندان اراکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه شهرداری کلانشهر اراک اشاره کرد و افزود: این تعامل بسیار خوب و تاثیر گذار بوده و سبب اجرای برنامه های فرهنگی بزرگ در سطح شهر و استقبال گسترده همشهریان شده است.

 

وی ادامه داد: فضای فعلی در شهرداری کلانشهر اراک نوید چشم انداز روشن در انجام فعالیت های است که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش نسبت به فعالیت های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود انجام وظیفه کنیم.

 

بلک باکس پارک شهر اراک سال آینده تکمیل و تجهیز می شود

 

 مهندس «سعید بیاتیان» نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و کانون های مساجد اجرا می شود، گفت: ما از برگزاری این برنامه استقبال و تمام توان را برای همکاری با دستگاه های فرهنگی بکار می گیریم.

 

سرپرست شهرداری کلانشهر اراک در ادامه به تکمیل بلک باکس  پارک شهر اراک و خانه هنرمندان استان اشاره کرد و افزود: این دو باید با جدید پیگیری و در سال آینده  به اتمام برسد.

 

وی در پایان بر تعامل بیش از پیش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان و نیز کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تاکید نمود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی ارشاد شهرداری کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شهرداری کلانشهر اراک سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به مفهوم ایران فرهنگی عینیت داده ایم؛ و هیات ادبی، هیات‌علمی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای تبادل کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بهترین رایزنان فرهنگی را برای اجماع منطقه ای که در حال شکل گیری است فرستاده ایم. 

اسماعیلی افزود: ما تعزیه ایرانی را در پاریس به نمایش گذاشتیم. 

وی گفت: اجرای تئاتر و موسیقی، نمایش فیلم، را فضای تبادل و گفتگو دانست. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جشنواره فیلم کشورهای خزر را راه اندازی کرده ایم و برگزار خواهیم کرد. با 5 کشور فیلم مشترک می سازیم و درباره اقبال با پاکستان فیلم مشترک می سازیم. . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • واکنش هنرمندان به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل ؛| از المیرا شریفی‌مقدم تا ایوب آقاخانی | تصاویر
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • شبانه روزی شدن فعالیت کارگاه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکزی
  • کاشت نهال به یاد هنرمندان فقید خوی