Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که از خودداری ایران برای شرکت در گفت‌وگوهای غیررسمی با کشورهای اروپایی و آمریکا در راستای احیای توافق هسته‌ای 2015 متاسف شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، فرانسه تایید کرد که همچنان به اقدام در راستای یافتن راه‌حلی برای این بن‌بست ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» شامگاه یکشنبه در گزارشی به نقل از دیپلمات‌های ارشد گزارش داد ایران پیشنهاد اتحادیه اروپا برای گفت‌‌وگوی مستقیم با آمریکا درباره برجام را رد کرده است.

این روزنامه آمریکایی اضافه کرد: «دو دیپلمات ارشد غربی گفتند که ایران فعلاً پیشنهاد برگزاری جلسه در اروپا را رد کرده و گفته که نخست خواستار ضمانتی برای رفع تحریم‌ها از سوی آمریکا در خصوص رفع تحریم‌ها پس از این دیدار است.»

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز یک اسفند اعلام کرد دعوت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای حضور در جلسه گروه ۱+۵ و ایران را خواهد پذیرفت. 

در این بیانیه آمده است: «ایالات متحده آمریکا دعوت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را برای شرکت در جلسه گروه ۱+۵ و ایران جهت بحث درباره یافتن یک مسیر دیپلماتیک در خصوص برنامه هسته‌ای ایران خواهد پذیرفت.»

منابع خبری در آن زمان گزارش داده بودند قرار است یک جلسه غیررسمی کمیسیون مشترک برجام برگزار شود و از آمریکا دعوت شده به عنوان میهمان در آن جلسه حضور پیدا کند. 

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال یکشنبه گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران این پیشنهاد طرف اروپایی را رد کرده است.

پربیننده ترین بایدن آغاز ناامید کننده‌ای در بازگشت به برجام داشت احضار سفیر ترکیه به وزارت امور خارجه بایدن در معامله با ایران شکست خورد اولویت‌های «بایدن» در خاورمیانه رد پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا از سوی ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

زی‌سان: دو تیم فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از سری رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب سه‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسلونا به پایان رسید. این دو تیم در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ نیز به مصاف هم رفته بودند که بازی رفت با نتیجه ۴ بر یک به سود پاریس و بازی برگشت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

tags # بارسلونا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • آمریکا : می‌خواهیم با پاسخ دیپلماتیک به ایران از گسترش درگیری‌ ها جلوگیری کنیم
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • جدایی خمز از تراکتور
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • جلسه فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی حمله ایران
  • وزیر خارجه آمریکا به جلسه تیم امنیت ملی درباره غرب آسیا می‌پیوندد