Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در بخش آقایان در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، تیم دوومیدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد برای دومین سال پیاپی در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور  به مقام قهرمانی رسید.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی لرستان در حاشیه این مسابقات گفت: تیم دوومیدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد امروز توانست در مسابقات داخل سالن کشور  با ۱۳۱ امتیاز به مقام قهرمانی برسد و برای دومین سال متوالی این قهرمانی را تکرار کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:برای مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد که در پایان توانست با اقتدار به مقام قهرمانی برسد.

 رئیس هیئت دو و میدانی استان لرستان بیان کرد: با ورود  شرکت پلیمر خلیج‌فارس به عنوان حامی دو و میدانی لرستان توانستیم تیم های قدرتمندی را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده کنیم که نتیجه آن، قهرمانی دوومیدانی لرستان در دو سال گذشته بوده است.

سپهوند افزود: از دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس،  حشمت امان‌الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان،  مربیان، پیشکسوتان،  ورزشکاران و همه کسانی که در روند آمادگی تیم دو و میدانی لرستان و قهرمانی این تیم نقش بسزایی داشته اند،تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور دوومیدانی پلیمر خلیج فارس پلیمر خلیج فارس خرم آباد مسابقات داخل سالن میدانی لرستان مقام قهرمانی برای دومین سال تیم دوومیدانی قهرمانی کشور دو و میدانی تیم دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز به عنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081068

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است