Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:45:01 GMT

اعطای تسهیلات به واحد‌های نمونه در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۹۸۱

اعطای تسهیلات به واحد‌های نمونه در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در اولویت مسؤولان استان قرار دارد، بحث احیای واحد‌های تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طی دوسال گذشته 60 واحد تولیدی به چرخه بازگشته‌اند، گفت: همین امر موجب اشتغالزایی برای 2 هزار نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات بحث اعطای تسهیلات به واحد‌هاست، گفت: امسال ۱۲ واحد نمونه استان، از تسهیلات سرمایه در گردش ۱۴.۵ درصد و مشمول 4 درصد یارانه بهره‌مند خواهند شد.

فغفوری با اشاره به اینکه از ۱۲ آبان با انجام کار کارشناسی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی صادرات و متولی رفع تعهدات ارزی شناخته شد، ادامه داد: قبل از ۱۲ آبان و بعد از آن روند در بخش صادرات و رفع تعهدات ارزی متفاوت شده است که امیدواریم با تسریع انجام امور شاهد جهش صادراتی در کشور باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه نقشه راه توسعه تجارت خارجی ترسیم شده است، افزود: در تدوین این نقشه راه همه دستگاه‌ها در این امر مشارکت داشتند و مورد قبول همه بخش‌های اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه عدم رفع تعهدات ارزی تاکنون مشکلی برای صادرکنندگان استان ایجاد نکرده است عنوان کرد: در این راستا در سال جاری کارت بازرگانی هیچ واحد تولیدی در استان تعلیق نشده و حتی یک پرونده تعزیراتی منتج به رای در این خصوص تشکیل نشده است.

فغفوری ادامه داد: برخلاف وجود مشکلات و شرایط حاکم در سال‌جاری، تولیدات هیچ یک از واحدهای تولیدی استان نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است که این امر حاکی از وجود بخش خصوصی قوی و توانمند در استان است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان تسهیلات صنعت تجارت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان واحد چرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با پرداخت 3122 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در اسفندماه سال 1402 مجموع تسهیلات ازدواج پرداختی به جوانان ایرانی در این سال را به 95 هزار و 181 فقره رساند تا گام بزرگی در حمایت از سنت مقدس ازدواج برداشته باشد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون حمایت از فرزندآوری با پرداخت 9420 فقره تسهیلات فرزندآوری در اسفندماه، تعداد تسهیلات پرداختی در این سرفصل در سال 1402 را به 89 هزار و 534 فقره افزایش داد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال گذشته این امکان را در اختیار مشتریان قرار داد تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات ازدواج را برای جوانان ایرانی تسهیل کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • لزوم فعال‌سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • پرداخت تسهیلات سیل به کشاورزان یزدی به کجا رسید؟
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند