Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بررسی وضعیت مردم مناطق زلزله زده دنا و برطرف کردن نیازهای آنان سامانه «اتاق وضعیت آنلاین» بسیج راه‌اندازی شد.

مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادی در مناطق زلزله زده دنا گفت: بعد از وقوع زلزله سی‌سخت، نیرو‌های جهادی در همان ساعات اولیه به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرهیزگار مطرح کرد: در همین راستا گروه‌های جهادی در حوزه‌های سلامت، بهداشت و درمان و عمرانی برای خدمات رسانی به مردم وارد سی سخت شدند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: ما برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله زده، منطقه سی سخت را تقسیم بندی کردیم و بر این اساس بخشی از مناطق سی‌سخت تحت پوشش گروه‌های جهادی قرار گرفت که دراین راستا، توانستیم نیاز‌های اساسی مردم را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: طبق این تقسیم بندی و با بررسی نیاز‌های مردم، اقلامی مانند مواد غذایی، چادر وسایل گرمایشی میان مردم توزیع شد.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش بی‌وقفه جهادگران در مناطق زلزله‌زده کهگیلویه و بویر‌احمد / توزیع اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله‌زدگان بازدید رئیس قوه قضائیه از مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و ابراز همدردی با مردم + فیلم استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت  

پرهیزگار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سی‌سخت یک منطقه زلزله خیز است گروه‌های جهادی ورزانه به منطقه رفت و آمد دارند و نیاز‌های مردم را شناسایی و برطرف می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: به منظور بررسی و کمک رسانی بهتر به مردم منطقه سی سخت، سامانه «اتاق وضعیت آنلاین» از سوی بسیج دانشجویی راه اندازی شده است.

وی گفت: این سامانه روزانه با بررسی‌های گروه‌های جهادی بر اساس نیاز‌های مردم منطقه به روز رسانی می‌شود.

پرهیزگار با اشاره به حضور خیرین در مناطق زلزله زده سی‌سخت بیان کرد: ما از خیرین برای بر طرف کردن نیاز‌های مردم در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، خدمت رسانی و تحت پوشش قراردادن خانواده‌های بی سرپرست کمک می‌گیریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین با همکاری ستاد فرمان اجرای امام (ره) و بسیج جامعه پزشکی، یک بیمارستان صحرایی در سی‌سخت راه اندازی شده که دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روزانه در این بیمارستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: مسئله دیگری که بسیج دانشجویی به آن ورود کرده بازسازی خانه‌های تخریب شده است که با همکاری اساتید دانشگاه‌های استان به صورت تخصصی صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مناطق زلزله زده سی سخت گروههای جهادی مناطق زلزله زده سی سخت کهگیلویه و بویر احمد مناطق زلزله زده گروه های جهادی نیاز های مردم راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد