Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری شیراز آمده است: به اطلاع مردم شریف و اصناف محترم شیراز می‌رساند اگرچه در حال حاضر وضعیت رنگ بندی شهر، زرد است اما محدودیت فعالیت ادارات و اصناف را در دستور کار نداریم.

در این اطلاعیه اضافه کرده است: امید داریم با مشارکت مردم در رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتردد و پرهیز از دورهمی، شاهد تعطیلی اصناف و ادارات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر دستورالعملی برای تعطیلی اصناف و ادارات شیراز از سوی ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ نشده و هرگونه تغییر در وضعیت رنگ بندی شهر و محدودیت‌های احتمالی، از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای شهرستان به اطلاع مردم شریف شیراز خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی اصناف و ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897940

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب