Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:32:08 GMT

افزایش ظرفیت آیفون ۱۳ اپل به یک ترابایت! + مشخصات

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۲۷۲

افزایش ظرفیت آیفون ۱۳ اپل به یک ترابایت! + مشخصات

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های "آیفون ۱۳" اپل، افزایش فضای ذخیره‌سازی آن به یک ترابایت است و این دو برابر حداکثر ظرفیت فعلی آیفون ۱۲ پرو است که دارای ظرفیت‌های ۱۲۸ ،۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ آیفون‌های اپل روز‌به‌روز سخاوتمندتر می‌شوند اما همچنان در حال رقابت با تلفن‌های برتر اندرویدی هستند و براساس گزارشی از تحلیلگران "Wedbush" و به نقل از زنجیره تامین اپل، آیفون بعدی که احتمالاً با نام "آیفون 13" شناخته خواهد شد، با ظرفیت بیش از 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو برابر حداکثر ظرفیت فعلی آیفون 12 پرو است که دارای ظرفیت‌های 128 گیگابایتی ، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی است و در حال حاضر نیز تنها دستگاه iOS که یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد "ipad pro" است؛ ظرفیت یک ترابایت مطمئناً برای همه مردم مناسب نخواهد بود، به عنوان مثال شخصی که در حال حاضر از ظرفیت 512 گیگابایتی آیفون 12 پرو خود فقط 34 گیگابایت استفاده می‌کند، نیازی به این ظرفیت بالا ندارد اما فیلمبردارانی که فیلم‌های با وضوح بالا ضبط می‌کنند مطمئناً از دیدن این گزینه خوشحال خواهند شد. 

با آمدن آیفون 13 که احتمالاً در پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود، به تدریج شایعات فراوانی که درباره این محصول بوده است نیز به پایان خواهد رسید؛ ویژگی‌های قابل توجه آیفون 13 ممکن است شامل یک صفحه نمایش همیشه روشن با سرعت 120 هرتز، اتصال مغناطیسی قوی‌تر و ویژگی‌های جدید سرویس عکس آن باشد.

 کارشناسان قبلاً پیش‌بینی کرده بودند که آیفون 13 احتمالاً از نظر طراحی شبیه به مدل‌های قبلی خود خواهد بود اما با یک دوربین فوق عریض بهتر، عرضه می‌شود؛ آیفون 13 در چهار اندازه مدل‌های آیفون 12 ارائه خواهد شد و این نیز به معنای عدم تغییر بزرگ در طراحی است، با توجه به اینکه اپل معمولاً همان طراحی را حداقل برای دو سال حفظ می‌کند. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جزئیات جدیدی از "اپل‌گلس" عینک جادویی "اپل""گوگل" اطلاعات معترضان به قتل "فلوید" را به پلیس داد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علمی علم و تکنولوژی علمی علم و تکنولوژی یک ترابایت آیفون 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله

اصغر بالسینی با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد ۲۳ برابری عرضه و ۱۷ برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اشاره به جلسات حراج شمش و سکه طلا از سوی این مرکز در جهت ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا طلا در کشور به تشریح میزان مبادلات صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلای استاندارد توسط مرکز مبادله ایران که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تا جلسه نوزدهیم حراج که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، استقبال بسیار بالایی از این جلسات صورت گرفت؛ به طوری که در اولین جلسه حراج تعداد ۱۷ شمش طلا عرضه و ۱۰ شمش معامله شد و در جلسه اخیر این حراج تعداد ۳۹۵ شمش عرضه و ۱۷۵ قطعه شمش معامله شد.

بالسینی ادامه داد: این موضوع نشان از استقبال از جلسات حراج شمش طلا دارد. در نوزدهمین جلسه حراج به میزان ۲۳ برابر بیشتر از میزان اولین جلسه، عرضه شمش صورت گرفت. علاوه بر این میزان شمش معامله شده در جلسه نوزدهم ۱۷.۵ برابر از میزان اولین جلسه حراج شمش بیشتر است.

وی تاکید کرد: مجموع شمش طلای عرضه شده در مرکز مبادله تا جلسه بیستم که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد تعداد ۴۱۰۰ قطعه شمش استاندارد (یک کیلوگرمی با عیار ۹۵۵) است و در مجموع، کل شمش فروخته شده در جلسات حراج این مرکز ۲۷۱۶ قطعه است.

گفتنی است، در بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد که روز گذشته در تالار معاملات مرکز مبادله برگزار شد، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، معامله و خریداری شد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟