Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@10:42:44 GMT

تجاوز وحشتناک در لواسان ! / برده بودم!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۶۲۹

تجاوز وحشتناک در لواسان ! / برده بودم!

حقیقات از 3 پسرعمو که متهم هستند پس از ربودن پسری نوجوان او را مورد تعرض قرار داده‌اند در دادگاه جرایم اطفال استان تهران آغاز شد.

به‌گزارش رکنا،  چندی قبل مردی میانسال که مدعی بود 3 جوان پس از ربودن پسرش، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، به اداره پلیس رفت و به مأموران گفت: ما سال‌هاست که در لواسان ساکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسرم در حال بازی با دوستانش بود که بعد از چند ساعت با حالتی پریشان به خانه بازگشت. وقتی متوجه شدم که حالش خوب نیست با او حرف زدم و فهمیدم که از سوی 3 جوان مورد تعرض قرار گرفته است. در حال حاضر هم پسرم بشدت آسیب روحی دیده است.

تجاوز به پسربچه ای که برده شده بود

پس‌از طرح شکایت از سوی این مرد، پسر نوجوان نیز با تأیید حرف‌های پدرش گفت: من و دوستانم در حال بازی بودیم که 3 پسر عمو که از قبل آنها را می‌شناختم سراغم آمدند. یکی از آنها مرا بغل کرد و به‌زور به زیرزمین خانه‌ای متروکه برد. در آنجا هر 3 نفر با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که اگر به کسی چیزی بگویم من را می‌کشند. در ادامه مأموران 3 پسر عمو را که 17 ساله بودند بازداشت کردند اما هر 3 نفر موضوع آزار و اذیت را انکار کردند.

با این حال پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرایم اطفال است فرستاده شد و متهمان از خود دفاع کردند.در ابتدای جلسه پسر نوجوان دوباره ماجرا را بازگو کرد و از قضات خواست تا متهمان به اشد مجازات محکوم شوند.

پدر وی نیز در ادامه اظهار داشت: این موضوع تأثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته است و من به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم.سپس متهمان به جایگاه رفتند و بازهم اتهامات‌شان را انکار کردند.

یکی از آنها گفت: من اصلاً شاکی را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است.

متهم دیگر هم گفت: دایی شاکی مدتی است با من و پسر عموهایم خصومت دارد. گمان می‌کنم به همین خاطر از ما شکایت کرده است.پس از آن وکیل یکی از متهمان به دفاع از موکلش پرداخت و گفت: متهمان همگی 17سال دارند و از ابتدای بازداشت‌شان منکر اتهام وارده هستند. مدرکی نیز مبنی بر آزار پسرنوجوان به دادگاه ارائه نشده و وی به پزشکی قانونی نیز معرفی نشده است. از این‌رو تقاضا دارم برای روشن شدن ماجرا شاکی به پزشکی قانونی معرفی شود.

در پایان جلسه قضات دادگاه، پسر نوجوان را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا صحت ادعای وی مبنی تعرض متهمان مورد بررسی قرار گیرد. 3 متهم نیز برای مشاوره بالینی و مشخص شدن اینکه به رشد عقلی رسیده و قبح عمل ارتکابی را درک می‌کردند به پزشکی قانونی معرفی شدند.

قضات نیز رسیدگی به این پرونده را به پس از ارائه نظریه پزشکی قانونی موکول کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تعرض آزار و اذیت اخبار حوادث تجاوز آزار و اذیت تعرض سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران قتل تهران تجاوز قیمت جنایت اخبار تهران بورس عکس پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان

tags # سیل ، عمان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • نجات یک گربه در سیل وحشتناک دبی! + فیلم
  • فیلم| غرق شدن وحشتناک ۲۰۶ در سیلاب!
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • (ویدئو) تصاویری از سیل وحشتناک در عمان
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه