Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: محور کندوان برای انجام عملیات ترانشه برداری در حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ مرزن آباد تا دزدبن از ساعت ۸ تا ۱۷ امروزسه شنبه ۱۲ اسفند ماه مسدود است.

او با بیان ترافیک عادی و روان در جاده‌های استان، افزود: در جاده‌های کوهستانی مازندران به ویژه هراز و کندوان امروز بارش خفیف برف گزارش شده و لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت اجبار به سفر زنجیر چرخ همراه د اشته باشند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت شدیدتری در ورودی جاده‌های مازندران اعمال و از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران راهداری مازندران بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است

به گزارش قدس انلاین، سید محسن هاشمی اظهار کرد: در محور کندوان مسیر در دوجهت ماسال، مکاورد و ولی آباد تا سیاه بیشه ترافیک به صورت سنگین جریان دارد.

وی افزود: همچنین در محور هراز نیز در محدوده‌های پلور و لاسم ترافیک سنگین و در دیگر محورهای تردد عادی و روان است و از نظر جوی مداخله خاصی را شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است