Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به نقش مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، گفت: دبیران و آموزگاران علاقمند به شرکت در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران می‌توانند از طریق اطلاعیه‌های ارسالی از کمیته انتخاب و انتصاب از شیوه ثبت نام آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به صورت مستمر اطلاعیه‌های مرتبط با ثبت نام از طریق بخشنامه، سایت ناحیه و گروه‌های مدیران در فضای مجازی اعلام خواهد شد تا آموزگاران و دبیران علاقمند بر اساس آن اطلاعیه‌ها اقدام کنند.

معتوکی با اشاره به شرایط متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران تصریح کرد: دامنه شمول برنامه، مدارس دارای مدیر مستقل در تمامی دوره‌های تحصیلی بوده و لازم است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: در زمان انتصاب فرد به عنوان مدیر مدرسه، خدمت سنواتی وی تا پایان شهریورماه سال تحصیلی جاری، حداقل ۴سال تا بازنشستگی باقی مانده باشد (دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر ۲۶سال، دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری حداکثر ۳۱سال) و همچنین امتیاز ارزیابی عملکرد در سال ماقبل آخر و سال آخر منتهی به اعلام داوطلبی باید عددی بین ۸۵تا ۱۰۰باشد.

این مقام مسئول گفت: داوطلبانی که در سنوات قبل فرایند انتخاب را با موفقیت گذرانده و از شرایط سنواتی برخوردار باشند در سال جدید نیازی به شرکت در فرایند انتخاب ندارند و مجموع امتیاز ثبت شده آنان با مجموع امتیاز داوطلبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب مدیران آموزش و پرورش مدیران مدارس انتخاب و انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان

مراسم تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان سیستان و بلوچستان، با حضور رئیس کل، قضات، کارکنان و اعضای جامعه اطلاعاتی این استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌در مراسم تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان سیستان و بلوچستان که صبح امروز با حضور رئیس کل، قضات، کارکنان و اعضای جامعه اطلاعاتی این استان برگزار شد، معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه پس از تبریک پیروزی غرور آفرین رزمندگان سپاه اسلام در برابر جبهه کفر و استکبار به سرکردگی آمریکا و حمله مقتدرانه به مواضع و اهداف تعیین شده در قلب رژیم غاصب صهیونیستی، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخار دانست و اظهار داشت: حقیقتاً این یک فرصت ارزشمند و توفیقی از جانب خداوند متعال است که باید قدر دانست و شکر‌گذار بود و خدمت در دستگاه قضایی به عنوان ملجأ، پناهگاه مردم و مجری عدالت و احکام الهی، توفیقی مضاعف است که از جایگاه بی بدیلی برخوردار است.

این مقام قضایی با اشاره به هجمه‌های دشمن به انقلاب و نظام اسلامی که با طراحی فتنه‌های گوناگون اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و با بکارگیری تمام عیار نیرو‌های خود در میدان همراه است، خاطر نشان کرد: علی‌رغم اینکه دشمن از همان آغاز نهضت تا کنون، تمام توان، تجهیزات و امکانات خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کاربسته، به نحوی که این خصومت در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته، لیکن شاهد آن هستیم که ملت آگاه و بصیر، با حفظ انسجام، وحدت و یکپارچگی و آمادگی خود توانسته ‌علاوه بر ناکام گذاشتن دشمنان، به افتخارات زیادی دست پیدا کند و در مقابل این هجوم بی سابقه، عظمت، صلابت و اقتدار خود را حفظ کند.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ عرصه‌ای نیست که نقش خدمات قوه قضائیه در آن دیده نشود؛ در عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و خانواده، هر جا را که نگاه کنید، نقش سازنده دستگاه قضائی، اثر انشاء رأی یا یک تصمیم قضائی را به عینه مشاهده می‌کنید.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه تصمیمات قضایی متخذه بر مدار قانون، به موقع، دقیق، متقن و مقتدرانه که بحمدالله امروز شاهد توفیقات خوبی در این امر هستیم، می‌تواند ضمن بازدارندگی از بروز معضلات فردی و اجتماعی پیشگیری و بسیار مفید فایده و اثر بخش باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: شما عزیزان به عنوان مدیران و کارکنان دستگاه عدلیه در این استان بزرگ، با این گستره عظیم، می‌توانید با اقدامات خود و با تصمیم‌های مدبرانه‌ای که اتخاذ می‌کنید، علاوه بر حفظ وحدت، موجبات اجرای کامل و دقیق قانون، احقاق حق و در نهایت توسعه عدالت اجتماعی را به عنوان یکی از اهداف اصلی دستگاه قضایی فراهم سازید.

وی با تأکید بر لزوم صیانت از سرمایه‌های انسانی دستگاه قضائی و سالم سازی دستگاه عدلیه با استناد به مطالبات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های راهبردی رئیس محترم قوه قضائیه افزود: یکی از وظایف مهم مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، صیانت توأم با نظارت بر قضات و کارکنان شریف عدلیه است که باید آن را جدی گرفت و ما همواره در تلاش هستیم تا ضمن برنامه ریزی دقیق به این مهم، یعنی صیانت از همکاران عزیز در تمام ابعاد نائل شویم؛ این صرفاً یک شعار نیست و به واقع ما در عمل به آن پایبند هستیم.

تذکر دادن‌ها و اقدامات ارشادی، قبل از وقوع، خطا و لغزش ضروری است و این امر ممکن نخواهد بود مگر با اشراف لازم، برگزاری جلسات توجیهی مستمر و گفت‌وگوی چهره به چهره و بدون تکلف و تعارف با همکاران، پس عزیزان بدانید از پشت درب بسته اتاق‌ها نمی‌شود صیانت کرد، نمی‌شود حفاظت کرد، باید درب اتاق‌ها به روی همکاران باز باشد، اگر جایی هم ملاحظه کردید لغزشی در حال شکل گرفتن است، همانجا و در همان ابتدای امر، جلوی آن را بگیرید و مانع بشوید، و نگذارید تا فرد موردنظر، آلوده و گرفتار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون