Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در دوره پرچمداران دین و اندیشه در سنندج اظهار کرد: نقش علما و روحانیون و ماموستاها در انقلاب اسلامی برجسته، اساسی و بزرگ است و همواره در راستای روشنگری جامعه همتی مضاعف داشته‌اند.

وی افزود: اسلام از بدو تولد تا امروز در نقاط مختلف گسترش پیدا کرده است و علمای دینی این وظیفه خطیر را بر دوش کشیده‌اند و اسلام را در برابر خطرات و توطئه‌های دشمنان حفظ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز از دو جهت اسلام مورد هدف قرار گرفته است که یکی از آنها دین زدایی است و در دستور کار دشمنان است و اگر این مهم محقق نشود مبحث انحراف را به پیش می‌برند.

سردار حسینی افزود: دشمنان در کردستان هم تلاش می‌کنند که دین اسلام را ضعیف جلوه دهند و به دنبال انحراف در اعتقادات مردم هستند.

وی تاکید کرد: شناخت تکنیک و تاکتیک دشمن برای ما خیلی مهم است و ما باید در این راستا کار آفندی انجام دهیم و تنها به دنبال دفاع نباشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: باید ظرفیت روحانیت در راستای روشنگری جامعه به کار گرفته شود و از هر گونه واگرایی مذهبی جلوگیری شود چرا که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که دشمنان جوانان را منحرف کنند و در مقابل نیز تمام تلاش خود را برای جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان در مباحث دینی و هویت بخش اسلامی به کار ببریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: ترویج معارف اسلامی و انقلابی در جامعه و موضع گیری در برابر معاندین و جریانات ضد مذهبی از جمله وظایف علما و روحانیون است که انتظار داریم در استان کردستان مدنظر قرار گیرد.

سردار حسینی افزود: انتظار داریم روحانیون و علمای دینی از ارتباط با شبکه‌های معاند پرهیز کنند و در شناخت آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و تشویق مردم برای مشارکت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از دیگر مباحثی است که انتظار داریم روحانیون در آن نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمن به دنبال تحمیل اهداف شوم خود بر کشور ما بوده است اما ما اراده خود را بارها بر آنها تحمیل کرده‌ایم.

سردار حسینی افزود: آمریکایی‌ها در مقابل ما شکست خوردند و در برهه‌های مختلف این شکست‌ها برای آنها تکرار شده است که انقلاب اسلامی اولین شکست برای آنان بود.

وی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی، خنثی کردن توطئه‌های های تفرقه افکنانه و کودتاها و قطعنامه‌ها از دیگر شکست‌های آنان بوده است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: گروه ضد انقلاب هدفی جز نابودی کشورمان را ندارند لذا انتظار داریم همه با هم برای دفاع از دین و انقلاب و مبارزه با انحرافات تلاش کنیم.

کد خبر 5159729

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج علما و روحانیون سید صادق حسینی ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان زلزله مشهد بوشهر کرونای انگلیسی اردبیل شیراز بارش برف شهید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان انتظار داریم سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان