Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی عیسی زاده اظهار کرد: هزار میلیارد ریال از این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۲ هزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت به این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود: هزار میلیارد ریال تخصیص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به پیمانکار پروژه تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال در مجموع برای عملیات راه‌سازی در میاندوآب ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اضافه کرد: عملیات اجرایی محور "گوگ تپه" نیز به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی محور میاندوآب- شاهین دژ برای چهار بانده شدن تا پایان محدوده روستای  آیدیشه میاندوآب‌ پیمان‌سپاری شده است.

عملیات عمرانی جاده میاندوآب - سرچم با هدف دسترسی ساکنان جنوب آذربایجان‌غربی به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر استان‌های آذربایجان غربی و کردستان تا مرکز کشور، ۳۰ سال قبل آغاز شده اما با گذشت سه دهه از شروع آن تکمیل و بهره‌برداری از آن همچنان در پیچ و خم وعده‌های مسئولان گیر کرده بود.

کد خبر 588167 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، استاندار مازندران در بازدید از پل فجر شهرستان ساری با اشاره به اینکه این منطقه از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است، گفت: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این منطقه را متحول می کند.

سید محمود حسینی پور با اشاره با اینکه عملیات تعریض و بهسازی این پل باید ظرف ۲۴ ساعت آینده آغاز شود از تامین بودجه و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری راه موقت جهت اتصال به این پل خبر داد.

در ابتدای این بازدید فرماندار ساری با تقدیر از نگاه خوب و حمایت استاندار مازندران نسبت به اجرای پل فجر، اظهار داشت: برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد به ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

محمدعلی نوبخت، افزود؛ به منظور بهره برداری از پل فجر نیاز هست تا قراردادی فی مابین پیمانکار و شهرداری فرح آباد منعقد شود تا کار تعریض، بهسازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین های این منطقه تملک شود، بیان داشت: با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود.

نوبخت، بیان داشت: برای اصلاح، تعریض و بهسازی راه موقت این پل به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز هست.

وی تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح آباد قرار می گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری