Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد: این نشست با حضور دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان ، دکتر کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان و کارشناسان تخصصی در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزارشد.
دکتر مرادی در این خصوص گفت: طبق تفاهم نامه کشوری ارائه خدمات ستاره دار دفتر توانمند سازی معاونت توانبخشی از جمله  کاردرمانی،گفتاردرمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تحت پوشش بیمه سلامت قرارخواهند گرفت.
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد:این نشست با هدف ارائه خدمات توانبخشی برای بیمه شدگان سازمانی دارای معلولیت برگزارشد و لیست افراد واجدشرایط ارائه می شود و می توانند برای خدمات توانبخشی ستاره دار از بیمه سلامت استفاده کنند.

کد خبر 1491633

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد بهزیستی استان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی

به گزارش قدس خراسان، سید امیر مرتضوی با اشاره به سیاست‌های حمایتی و پیشگیرانه دستگاه قضایی در خصوص زندانیان افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی به ویژه طی سالیان اخیر، حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری بوده است.

وی گفت: انجام اقدامات حمایتی درخصوص خانواده زندانیان و فعالیت‌های پیشگیرانه در مورد خود مددجویان، با هدف کاهش نرخ بازگشت به زندان و همچنین پیشگیری از وقوع جرایم، به صورت جمعی در حال انجام است و در این زمینه حرفه‌آموزی و توانمندسازی مددجویان، برای بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و خیرین در بازاجتماعی شدن محکومان و زندانیان از طریق هماهنگی و برگزاری جلسات با اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین، منجر به نتایج خوبی شده که هم مددجویان و خانواده آن‌ها و هم جامعه از آن نفع می‌برد.

مرتضوی افزود: در کنار اقدامات پیش گفته، نظارت و پیگیری در خصوص تعامل و همکاری با اداره کل زندان‌ها نیز در دستور کار بوده و نهایتا با برگزاری جشن گلریزان با حضور مسئولین استانی و مشارکت اصناف و خیرین، مددجویان تحت پوشش خدمات قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین با عنایت به انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی در مجموعه زندان استان، تعداد زیادی از مددجویان از اینگونه خدمات برخوردار و227نفرنیز از برنامه مددکاری و معاضدت قضایی بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی