Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهلا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آموزش و پرورش استان  با جذب کمک‌های خیرین و تهیه مایحتاج ضروری دانش‌آموزان سعی می‌کند تا عدالت آموزشی را برقرار و محرومیت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار را به نحو مطلوب برطرف کند.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها دو میلیارد و 320 میلیون ریال است، افزود: بسته‌ کمک‌های خیرین شامل البسه گرم و زمستانی،کفش، لباس ورزشی، وسایل بازی شامل توپ و عروسک، روسری و کلاه بود که بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار نواحی 1 و 2 شهرستان شهرکرد، منطقه لاران، شهرستان بن، شهرستان سامان، منطقه بازفت و روستاهای پشت کوه منطقه فلارد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه این اقلام توسط خیرین استان تهران تهیه می‌شود، تاکید کرد: از جمله اهداف اجرای طرح حامی، فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی و آموزشی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به ویژه در مناطق و مدارس کم‌برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش استعداد‌های آنان به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد به منظور توسعه جامعه است؛ که این امر بدون برطرف کردن نیازهای اولیه دانش‌آموزان از جمله خوراک و پوشاک و مسکن محقق نخواهد شد.

حسن‌پور عنوان کرد: مرحله اول این کمک‌ها در روستاهای لبد سفلی و علیا و چل منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ و مرحله دوم در روستاهای منطقه دیناران شهرستان اردل توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح حامی دانش آموزان نیازمند دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است

 غلامعلی حیدری در نشست با معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: برخی آمار حکایت از آن دارد که سرانه مطالعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین خانواده‌های ایرانی بالا نیست و باید این فرهنگ از سنین کودکی نهادینه شود.

وی گفت: بی‌توجهی و کمرنگ شدن حوزه مطالعه و تالیف کتاب کودک یکی از مهمترین دغدغه‌های مسوولان فرهنگی است که باید با ترویج کتابخوانی در خانواده‌ها، فرهنگ کتابخوانی را از سنین کودکی نهادینه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین مکان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و باید ارتباط بین خانواده‌ها و کانون تقویت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه‌های سنی مختلف و همچنین پیوند بین خانواده و کانون اظهار داشت: باید برای افزایش ارتباط بین کودکان و نوجوانان با مراکز فرهنگی کانون از تمام ظرفیت‌ها و فناوری روز برای تهیه تولیدات و محصولات فرهنگی استفاده شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به محرومیت‌های تاریخی که در این استان وجود دارد، گفت: مردم استان با بصیرت و بیداری بدون توجه به این محرومیت‌ها همیشه پای نظام و انقلاب هستند و باید برای پاسداشت از تلاش مردم همه مدیران و دولت‌مردان از تمام توان خود برای توسعه و آبادانی استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از رییس‌جمهور در دور دوم سفر هیات دولت به استان و حضور ۵۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای افزود: مردم با بصیرت استان به خصوص عشایر غیور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درتاریخ ۱۹ بهمن ماه ساال ۵۷ نیز به تهران رفتندو با امام راحل بیعت کردند.

حیدری با اشاره به نقش تاریخی بزرگ‌مردان و شیر زنانی از جمله علی‌مردان خان و سردار بی‌بی‌مریم گفت: قبل از انقلاب این افراد در مقابل رژیم شاهنشاهی و انگلیسی ایستادگی کردند و این امر باعث شده بود که رضاخان اجازه ندهد که رفاهیات وارد استان شود.

وی به ظرفیت‌های خوب استان از جمله گردشگری، تالاب‌ها و چشمه‌سار‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: در دولت سیزدهم برای توسعه استان گام‌های بزرگی برداشته شد و زیرساخت‌های توسعه استان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • آبشارهای آرامش بخش چهارمحال و بختیاری؛ گوشه‌هایی از بهشت
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری