Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:03:30 GMT

ماجرای پیام تهدیدآمیز به متقاضیان مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۷۸۱

ماجرای پیام تهدیدآمیز به متقاضیان مسکن مهر

خبرگزاری تسنیم: متن پیامک کارگزاری مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به متقاضیان پروژه بنیان بنای استوار (جنوب‌ساز) به شرح زیر است؛

« نظر به شروع فروش اقساطی واحد مسکن مهر جنابعلی ضروری است حداکثر ظرف مدت 7 روز نسبت به ثبت درخواست فروش اقساطی فقط و فقط از طریق آدرس اینترنتی emehr.ntdc.ir شرکت عمران اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا تبعات ناشی از ثبت نکردن درخواست به منزله انصراف تلقی گردیده و این شرکت راسا نسبت به حذف متقاضی واحد و تخصیص آن به دیگر متقاضیان اقدام خواهد نمود.» کارگزاری مسکن مهر شهر جدید هشتگرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن مهر هشتگرد پیام تهدیدآمیز مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید

رویداد ConFEAS 2024 در روزهای ۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادهای مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ازبکستان برگزار شد. در این رویداد بیش از ۴۰ سخنران نظرات خود را در مورد ۹ موضوع حول محور «نقش زیرساخت‌های بازار و واسطه‌ها در اقتصاد» به اشتراک گذاشتند.

در رویداد ConFEAS 2024 که با اهدای جایزه لیگ قهرمانان (FEAS Champions League Award 2024) و جشن ۳۰ سالگی بورس ازبکستان همراه بود، کارگزاری مفید موفق شد در بخش بازارهای سهام نشان طلا را به دست آورد. همچنین کارگزاری مفید در بخش صندوق‌های درآمد ثابت در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز کسب کرد.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۴ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۲۹ کشور در آن عضویت دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن