Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:40:48 GMT

آیا دفاتر اسناد رسمی کسب و کار است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۸۹۴

آیا دفاتر اسناد رسمی کسب و کار است؟

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 11.31M | مدت زمان ویدیو: 00:06:05 دانلود ویدیو پربیننده ترین چه کسانی مشمول استخدام جدید آموزش و پرورش هستند؟ پایان انحصار وکلا/ مقاومت کانون وکلا منجر به طرح شکایت کیفری خواهد شد تغییر جدید در محاسبه ساعت کاری معلمان ماجرای حیــوان آزارى در باغ وحش شــیراز +عکس احمدی نژاد: بحث ترور من جدی است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دفاتر اسناد رسمی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری

مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ۱۱ هزار نفر از اتباع خارجی ساکن استان ‌در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید کشور شرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، دهقان شیری مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان بانک ملی، دفاتر پیشخوان و انجمن دفاتر خدمات اقامت و اشتغال استان برگزار شد، گفت: از آغاز طرح جذب سرمایه‌های خرد و کلان اتباع خارجی تاکنون حدود 11 هزار نفر در استان البرز در این طرح شرکت کردند.

 دهقان شیری اضافه کرد: طرح سپرده‌گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی می‌توانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی ضمن اشاره به ساماندهی سرمایه های خرد و سرگردان اتباع خارجی بیان کرد: افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح می‌توانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید