Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:03:45 GMT

آزمون جبرانی اصلح برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۹۹۹

آزمون جبرانی اصلح برگزار شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مسئول برگزار کننده آزمون اصلح از برگزاری آزمون جبرانی مجازی اصلح خبر داد و با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در طراحی سوالات چند گزینه ای مهارت آموزان گفت: با شروع  آزمون از ساعت 9 تا 11 صبح امروز، اصلح مجازی سال جاری در کمال امنیت برگزار شد.

کچوئیان، آزمون اصلح صبح امروز را به عنوان جبران نمرات مهارت آموزان در آزمون اصلی دانست و گفت: این آزمون با دارا بودن 70 سوال تستی چهار گزینه‌ای در مدت زمان 120 دقیقه برحسب رشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، آزمون جبرانی برگزار  شده را به عنوان آخرین مهلت برای مهارت‌آموزانی اعلام کرد که در فرایندهای گذشته اصلح، نمره قبولی را کسب نکرده‌ بودند.

این مقام مسئول، خطاب به مهارت آموزانی که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون جبرانی صبح امروز نشدند تاکید کرد: شرکت نکردن در آزمون امروز، به منزله انصراف از گذراندن دوره مهارت‌آموزی است. مهارت‌آموزانی هم که نتوانند در آزمون امروز حد نصاب ‌های لازم را کسب کنند، مطابق ضوابط وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با آن ها عمل خواهد شد.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، از پشتیبانی فنی و حمایتی برگزاری این آزمون سخن گفت و تلاش و فعالیت همکاران فنی مرکز هوشمندسازی، حوزه های ریاست، حراست، رفاه و پشتیبانی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را به عنوان حامیان این آزمون قابل تقدیر خواند و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

کچوئیان، در پایان با قدردانی از همکاری مهارت آموزان در راستای برگزاری آزمون امروز تصریح کرد: تلاش مسئولان در راستای کیفی برگزار شدن آزمون، گامی مهم برای کسب موفقیت این افراد طی مدت سی سال فعالیت در سیستم آموزش و پرورش کشور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون تعلیم و تربیت آموزش و پرورش امنیت آزمون جبرانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود


هرمزگان-جام جم انلاین- مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، از برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.


دکتر غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با اشاره به نیاز به نیروی انسانی در این سازمان، از برگزاری آزمون استخدامی برای تصدی ۳۷ عنوان شغلی در مدیریت درمان و ۴۰ عنوان شغلی در اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت پیمانی خبر داد.
وی گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با مراجعه به سایت hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.   مومنی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، 4902 نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در 31 استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد گفت: در مجموع ۳۷ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب مدیریت درمان تامین اجتماعی می‌شوند که ۲۱ نفر پرستار، ۲ نفر کارشناس اتاق عمل، ۲ نفر کارشناس آزمایشگاه، ۳ نفر کارشناس پرتو شناسی، ۲ نفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، ۲ نفر کارشناس هوشبری، 1نفر کارشناس توانبخشی فیزیکی، 1 نفر کارشناس خدمات درمانی، 1 نفر ماما، 1 نفر ناظر بیمارستانی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و 40 نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای استان پذیرفته خواهند شد.
وی در پایان گفت: برگزاری این آزمون فرصتی مناسب برای جوانان مستعد و متعهد استان هرمزگان است تا با خدمت در سازمان تامین اجتماعی، گامی در جهت ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان این استان بردارند.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود