Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار بوشهر با اشاره به اینکه "در سال جهش تولید طرح‌های مهمی در حوزه‌های اشتغال‌زایی، تولیدی و خدمات‌رسانی در استان افتتاح شد" گفت: اجرای این پروژه‌ها نشان از شکست تحریم‌های ظالمانه دشمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کنگان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان با اشاره به روند اجرای طرح‌های پارس جنوبی از افتتاح واحد بازیابی اتان شرکت پتروپالایش کنگان به دستور رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: در سال جهش تولید در استان بوشهر پروژه‌های مهمی با حضور رئیس جمهور از طریق ارتباط تصویری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به افتتاح طرح‌ها در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حوزه‌های درمانی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این عرصه‌ها در سال جهش تولید طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح شد که نقش مهمی در اشتغال، تولید و خدمات‌رسانی دارد.

استاندار بوشهر، به افتتاح واحد بازیابی اتان شرکت پتروپالایش کنگان پرداخت و گفت: این پروژه مربوط به صندوق بازنشستگی صنعت نفت است که این پروژه در سال 1394 عملیات اجرایی آن آغاز شد و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلار به بهره‌برداری رسید.

گراوند با بیان اینکه این پروژه دارای بخش‌های دیگر در قالب طرح توسعه است افزود: طراحی، ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این پروژه با توان متخصصان داخلی سبب افتخار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: در شرایطی این پروژه‌ها ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد که با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه هستیم که اجرای این پروژه‌ها نشان از شکست تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی، اراده بزرگ ملت ایران بر اراده زیاده‌خواهان غلبه کرد ادامه داد: افتتاح این پروژه‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی در شرایط سخت تحریمی نشان از موفقیت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

گراوند افتتاح این پروژه‌ها با توان متخصصان ایرانی را مایه مباهات و افتخار دانست و تاکید کرد: پروژه واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان که در عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شد از جمله ابر پروژه‌ها در حوزه صنایع پتروشیمی است.

واحد بازیابی "اتان" بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح شد استاندار بوشهر: پیشرفت فیزیکی سد باغان 43 درصد است تردد کشتی‌های تجاری با ظرفیت 50هزار تن در بندر بوشهر فراهم می‌شود

وی، سرمایه‌گذاری 2.5 میلیارد دلار در ساخت واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان در عسلویه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امید می‌رود این پروژه براساس برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر، افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها در سال جهش تولید را مورد اشاره قرار داد و گفت: افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها در سال جهش تولید نشان از تلاش همه متخصصان در عرصه‌های گوناگون در پاسخ  به منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال جهش تولید استاندار بوشهر پروژه ها بهره برداری افتتاح شد تحریم ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر

سه هزارمین واحد مسکن روستایی شهرستان بوشهر از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ویژه مددجویان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در آیینی عصر امروز سه‌هزارمین واحد مسکن روستایی شهرستان بوشهر از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ویژه مددجویان با حضور استاندار، مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی، راه و شهرسازی و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افتتاح شد.

تأمین 2 هزار و 500 زمین در روستاها و شهرهای استان بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه واگذاری زمین مسکونی به مددجویان نهادهای حمایتی و محرومین در اولویت است، اظهار داشت: بیش از 2500 زمین در روستاها و شهرهای استان بوشهر برای ساخت مسکن مددجویان آماده واگذاری است.

محمد هادی رستمیان با قدردانی از نهادهای انقلاب اسلامی از جمله سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان در تأمین زمین و مسکن مددجویان و محرومین استان بوشهر اضافه کرد: تلاش می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی مسکن خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و محرومین ساخته و جشن خانه‌دار شدن این افراد برگزار شود.

واگذاری 800 قطعه زمین مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هم با تبریک حرکت غرورآفرین رزمندگان اسلام در پاسخ مقتدرانه به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد و این عملیات موید این ادعا است.

سید محمود دستغیبی با اشاره به اینکه تاکنون 800 قطعه زمین مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر واگذار شده است گفت: در این راستا 580 قطعه زمین هم به مددجویان بهزیستی برای ساخت مسکن تحویل شده است.

وی بیان کرد: در واگذاری زمین در شهرهای استان بوشهر هیچ مشکلی وجود ندارد و با کمترین قیمت به جامعه هدف تحویل می‌شود.

یک‌هزار و 222 خانوار مددجو کمیته امداد فاقد مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه اکنون یک‌هزار و 222 خانوار تحت پوشش این نهاد فاقد مسکن هستند خاطرنشان کرد: 972 خانواده مددجو کمیته امداد در روستاها و 250 خانواده هم در شهرهای استان بوشهر فاقد مسکن هستند که با واگذاری زمین ساخت مسکن برای آنان آغاز می‌شود.

عباس روشن با بیان اینکه 44 هزار خانواده مددجو این نهاد دارای زمین مسکونی هستند اضافه کرد: ساخت مسکن برای این افراد در اولویت قرار دارد.

وی ساخت مسکن و ایجاد اشتغال را در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر قرار دارد افزود: در انعقاد تفاهم‌نامه با نهادها همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و با همکاری بسیج سازندگی اقدامات مهمی در ساخت مسکن انجام شده و اکنون 572 واحد در سطح استان در حال ساخت است.

انعقاد 3 تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن مددجویان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به انعقاد 3 تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: در مجموع 952 واحد مسکونی بر اساس تفاهم‌نامه‌های یاد شده ساخته می‌شود.

برومند نهضت ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا بخشی از واحدهای مسکونی تحویل و مابقی بر اساس برنامه زمانبندی ساخته و تحویل می‌شود.

وی ساخت مسکن ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در اولویت دانست و گفت: علاوه بر این، ساخت 950 واحد ویژه محرومین در دستور کار قرار گرفته که بخشی از آنها ساخته و تحویل خانواده‌های مورد هدف شده است.

پرداخت کمک بلاعوض به مددجویان در ساخت مسکن

سه هزارمین واحد مسکن روستایی شهرستان بوشهر از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی افتتاح شد که برای ساخت این واحدها به هر کدام 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی با بهره 5 درصد و 30 میلیون کمک بلاعوض از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

همچنین 100 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد برای ساخت هر کدام از این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

این واحدهای مسکونی مددجویی کمیته امداد توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر در قالب تفاهم‌نامه 35 هزار واحدی بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود