Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:06:17 GMT

۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی اهدا ‌شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۲۱۹

۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی اهدا ‌شد

سرهنگ پاسدار «مصطفی رستمی» روز سه شنبه در حاشیه مراسم اهدا جهیزیه نوعروسان با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم از لوازم اساسی منزل شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها از طریق سپاه و کمک مومنانه پاسداران تامین شده است، اظهار داشت: هزینه تامین هر سری جهیزیه ۵۰ میلیون تومان بوده که در مجموع برای تامین این جهیزیه ها ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در این برنامه توزیع ۱۸ سری جهیزیه برنامه ریزی شده بود که پنج سری آن به علت آماده نبودن خانواده زوجین به نوبت دیگری موکول شد.

سرهنگ پاسدار رستمی اظهار داشت:  از ابتدای امسال تاکنون سپاه استان با همکاری نهادهای امدادی چندین سری جهیزیه در مناسبت های مختلف تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

وی با اشاره به اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در هفته دفاع مقدس(شهریور) ادامه داد: بانک اطلاعاتی زوج های نیازمند توسط پایگاه های مقاومت تهیه شده و همچنین افرادی نیز از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی معرفی شده اند.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان اخبار کنکور سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت