Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاصله مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ در صدر جدول کفش طلا به بیش از 15 امتیاز رسید. 

به گزارش طرفداری، اگر چه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با گلزنی در دیدارهای هفته اخیر توانستند خودشان را در جدول گلزنان کفش طلا بالا بکشند اما روبرت لواندوفسکی با عملکرد خوب خود همچنان صدر جدول را در دست دارد و سایر مدعیان برای نزدیک شدن به او فقط باید منتظر لغزش مهاجم لهستانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جدول کفش طلای 2020/21 # نام بازیکن باشگاه ملیت سن تعداد گل (ضریب) امتیاز 1 روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ (آلمان) لهستان 32 28(2) 56 2 کسپر یونکر بودو گلیمت (نروژ) دانمارک 26 27 (1.5) 40.5 3 کریستیانو رونالدو یوونتوس (ایتالیا) پرتغال 36 19(2) 38 آندره سیلوا آینتراخت فرانکفورت (آلمان) پرتغال 25 19(2) 38 لیونل مسی  بارسلونا(اسپانیا) آرژانتین 33 19(2) 38 6 آمال پلگرینو کریستیانساند (نروژ) نروژ 30 25 (1.5) 37.5 7 پل اونواچو خنک (بلژیک) نیجریه 26 24(1.5) 36 کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن(فرانسه) فرانسه 22 18(2) 36 روملو لوکاکو اینتر (ایتالیا) بلژیک 27 18(2) 36 10 جورجیوس جیاکوماکیس فنلو (هلند) یونان 26 23(1.5) 34.5

اخبار داغ 

آخرین خبر از تصمیم هیات مدیره استقلال؛ پیشنهاد استعفا به محمود فکری ضعف هایی که به موقع برای پرسپولیس آشکار شدند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت زیدان: دربی مادرید؟ چرا و چگونگی خاصی ندارد؛ باید به زمین برویم و بازی بزرگی از خودمان به نمایش بگذاریم حمله کاسانو به کونته: آیا او می داند که پپ گواردیولا نیست؟ من احمق نیستم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد