Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت‌الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در نشست با فرماندار پارس‌آباد گفت: در این پویش محلی که توسط جمعیت هلال احمر در پارس‌آباد راه‌اندازی شده تاکنون یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جمع‌آوری و سیلندر کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جمعیت هلال احمر استان در تمامی طرح‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعم از طرح آمران سلامت، ناظران سلامت، کنترل مسافران ورودی به شهرها در اوایل سال و طرح شهید سردار سلیمانی مشارکت فعال داشته و در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هم فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به این که مجموعه هلال احمر در زمان حوادث و شرایط سخت همواره در کنار مردم بوده است، بیان کرد: نیروها و اعضای جمعیت هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس کرونا بوده و کمک به نیازمندان را هم دغدغه خود قرار داده و به بیماران کرونایی کمک‌های متعددی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: مراحل جذب نجاتگران درجه ایثار در پایگاه‌ها طی شده و طی آن سه نفر هم در شهرستان پارس‌آباد در آستانه جذب هستند و مراحل قانونی را طی می‌کنند.

فرماندار پارس‌آباد مغان هم در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر در شهرستان، استان و کشور مورد اعتماد مردم و مسئولان است.

ابراهیم امامی افزود: سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند و این جمعیت در تمام شرایط سخت در صحنه ها حضور داشته است.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در تمام حوادث به صورت تخصصی وارد میدان شده و از همان دقایق اولیه برای کمک به مردم تلاش می کنند و باید قدردان این نهاد تخصصی و نیروهای آن بود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اردبیل ویروس کرونا توزیع بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر هلال احمر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد