Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:37:51 GMT

مرغ به بازار مازندران بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۴۷۰

مرغ به بازار مازندران بازگشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران به آغاز توزیع مرغ کشتار روز در بازار استان اشاره کرد و گفت: قیمت فروش ۲۰ هزار و ۴۰۰ تا ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

او با بیان اینکه مرغداری‌های سراسر استان هم اکنون نهاده ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در اختیار دارند، افزود: از این پس این واحد‌ها باید تولیدات خود را با قیمت مصوب ستاد تنطیم بازار به کشتارگاه‌های استان عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانلو گفت:همه کشتارگاه موظف هستند مرغ تولیدی و نیاز استان را با برچسب تنظیم بازار و قیمت تنظیم بازاری از کشتارگاه خارج کنند.
او افزود: تمام بازرسان در بازار هستند و اگر قیمت بالاترین از آنچه اعلام شده باشد برخورد جدی با متخلفان صورت می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از همه تولید کنندگان وصاحبان کشتارگاه‌ها درخواست کرد که قوانین را رعایت کرده تا اگر برخوردی انجام شد گلایه‌هایی را از مجموعه‌های نظارتی نداشته باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران توزیع مرغ تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار فعال هستند.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تاکید و حمایت استاندار قم از فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار، اظهار کرد: با این حمایت‌ها توانستیم برای نخستین‌بار موضوع تنظیم بازار را در برنامه اصلی سازمان قرار داده است و نسبت به آن اقدامات عملی انجام دهیم.

وی از مدیریت ۱۴ واحد فروشگاهی برای اجرای طرح تنظیم بازار خبر داد و افزود: بیش از ۱۴ واحد از واحدهای تحت نظر سازمان که شامل فروشگاه‌های همشهری و فروشگاه‌های ریحان بود با این طرح همکاری کردند و کار توزیع گوشت گوسفند، مرغ، تخم‌مرغ و خرما و همچنین برخی از اقلام میوه را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بازخورد خوب مردم را از اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مردم توانستند مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، خرما و بعضی اقلام میوه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب دریافت کنند که شاهد کسب رضایت شهروندان از آن بودیم.

صادقی‌امینی ورود شهرداری قم را به حوزه تنظیم بازار در کنترل نرخ تورم مؤثر دانست و تاکید کرد: همین موضوع باعث شد که در ماه‌های پایانی آخر سال، شهر قم به لحاظ نرخ تورم از متوسط کشوری نیز پایین‌تر باشد و در شهر قم تورم کاهش را شاهد باشیم.

وی از همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی تقدیر کرد و گفت: کاهش نرخ تورم نتیجه همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت در کنار تلاش‌های استاندار قم و مجموعه وزارت کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به موضوع توزیع میوه شب عید، افزود: ۱۵ غرفه توزیع میوه شب عید زیر نظر سازمان برپا شد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، نظارت‌های کافی بر آن‌ها انجام شد.

کد خبر 744067

دیگر خبرها

  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • ◄ چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ بازگشت آرامش به بازار؟
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازگشت ثبات به بازار نفت / نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • بازگشت رونق به بازار برنج ایرانی | هر کیلو برنج ایرانی و خارجی چند؟
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم
  • فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار
  • دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی بازبینی می‌شود