Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:01:44 GMT

محسن سهندی در رأس کاراته زنجان باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۷۱۲

محسن سهندی در رأس کاراته زنجان باقی ماند

ایسنا/زنجان محسن سهندی با رأی حداکثری اعضای مجمع انتخابات توانست برای دومین دوره متوالی، سکان هیئت کاراته استان زنجان را در دستان خود قرار دهد.

مجمع انتخابات هیئت کاراته استان زنجان ظهر امروز (۱۲ اسفندماه) با حضور رئیس فدراسیون کاراته و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد که ۱۹ عضو حاضر در مجمع به تنها کاندیدای حاضر رأی اعتماد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سهندی که در ۲۳ اسفندماه سال ۹۵ با کسب ۱۲ رأی، گوی سبقت را از رزاق محمدی که فقط ۴ رأی کسب کرده بود، ربود، بعد از گذشت چهار سال در این مسند و با ارائه عملکرد چهار ساله، اعتماد اعضای مجمع را جلب و با کسب ۱۹ رأی برای دومین دوره متوالی سکان‌دار این هیئت شد.

هیئت کاراته استان زنجان در سال‌های نه چندان دور توسط یوسف صنعتی‌منفرد به مدت ۱۰ سال اداره شد تا اینکه رئیس اسبق هیئت کاراته استان زنجان در ۱۶ مهرماه سال ۸۸ به دلیل مشکلات و حاشیه‌هایی که در آن برهه زمانی به وجود آمد، تصمیم به استعفا گرفت.

کاراته زنجان بعد از اینکه سه ماه بدون رئیس و سرپرست اداره شد، با برگزاری مجمع انتخابات در روز ۱۷ دی‌ماه سال ۸۸، اعضای مجمع مصطفی الماسی را در تقابل با جمشید مقدم‌پناه به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کردند تا اینکه ۱۵ آبان‌ماه سال ۹۱، شهاب سلطانی با کسب ۱۹ رأی به عنوان رئیس جدید این هیئت برگزیده شد تا در روز ۲۳ اسفندماه سال ۹۵ رسماً جای خود را به محسن سهندی بدهد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان كاراته هیئت کاراته استان زنجان اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام