Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی  در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب کرد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم خود با استناد به صورت جلسه مجمع عمومی در چهارم اسفند ماه ۱۳۹۹ با اشاره به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در سازمان راهداری در ۱۴ بند تصریح کرده است: «پیگیری اجرای طرح جامع حمل و نقل در بخش جاده‌ای، ارتقای خدمات حمل و نقل مسافر به ویژه با رویکرد توسعه خدمات درب به درب و افزایش رضایت متقاضیان و ایجاد رقابت سالم و مبتنی بر توانمندسازی و ارتقای عملکرد شرکت‌های حمل و نقل با رویکرد برندسازی و درجه‌بندی آن‌ها مورد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: «ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری شبکه‌های شریانی با استفاده از سامانه داده محور مدیریت راه‌ها، ابنیه با هدف بهینه تخصیص منابع موجود، بهسازی، نگهداری برنامه محور شبکه راه‌های فرعی و روستایی با رویکرد توسعه متوازن سکونتگاه‌های روستایی کشور مد نظر است.»

اسلامی ادامه داد: «بهبود فضای کسب و کار و تهیه و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های ایجاد رونق اقتصادی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف جلب رضایت ذی‌نفعان، ارائه و پیگیری اجرای طرح‌های عملیاتی با رویکرد افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های حمل و نقل جاده‌ای کشور و ارتقای کیفیت ارائه خدمات از دیگر موارد است.»

وزیر راه و شهرسازی در ادامه حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بر برنامه‌ریزی و ساماندهی و تمرکز امور مربوط به سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و ارتقای بهینه فرآیندهای موجود با استفاده از فن‌آوری نوین نیز تأکید کرده است.

 داریوش امانی پیش از این سوابق قائم مقامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عضو هیئت‌عامل و معاون حمل‌ونقل این سازمان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم، اصفهان و هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل سازمان راهداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد