Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز در ساعت‌های پایانی معاملات در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امروز در بازار، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.   قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.   قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.   در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.   در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۷۱۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۲۲۶ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۹ هزار و ۳۷۳  تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۷۹۱ تومان اعلام شده است.   نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.   انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۵ هزار و ۲۰۰ یک میلیون بهار آزادی هزار تومان قیمت طلای قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران به قیمت ۳ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومانی به قیمت ۴۶ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز یک‌شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۳۷۹ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۴۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۶ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان

نیم سکه

۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۵ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۷ میلیون و ۴۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۴۴.۲۵ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894977

دیگر خبرها

  • طلای سیاه از پاسخ معقول ایران آرام گرفت
  • چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • طلای جهانی بازهم رکورد زد
  • ترس رژیم صهیونیستی عامل افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • خبرگزاری دولت: آغاز ریزش نرخ دلار در بازار آزاد/ ماجرای شایعه وصول مالیات از مهریه/ قیمت شمش طلای حراجی چند میلیارد تومان شد؟
  • خریداران تتر نقره داغ شدند | عقب نشینی دلار پس از نمایش قدرت ایران
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • بازار ارز عقب‌نشینی کرد
  • بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه چه تغییری کرد؟