Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر سایپا تمرین ریکاوری خود را انجام دادند.

سرخپوشان پایتخت امروز (سه‌شنبه) و پس از یک برد شیرین برابر سایپا در هفته اول از دور برگشت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری و تمرین کردند.

تمرین امروز در دو گروه انجام شد و بازیکنان حاضر در دیدار روز گذشته برابر سایپا زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و پس از ۳۰ دقیقه راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و به دلیل برد روز گذشته با روحیه بسیار بالا و شاداب، در فضایی مطلوب تمرین کردند.

دیگر بازیکنان نیز بعد از گرم کردن، زیر نظر کادر فنی به انجام مراحل مختلف پرداختند. پاسکاری، مرور کارهای تاکتیکی و مینی فوتبال در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

کریم باقری که به علت سرماخوردگی در بازی روز گذشته حضور نداشت، امروز در کنار کادر فنی در تمام مراحل تمرین، سرخپوشان را هدایت و راهنمایی می‌کرد.

تمرین گروه دوم نیز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن با سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس تا روز جمعه که برای دیدار برابر صنعت نفت، عازم آبادان می‌شود، روزی یک جلسه تمرین می‌کند تا با آمادگی کامل در دیدار هفته هفدهم شرکت کند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند.

در این تمرین که یک ساعت به طول انجامید بازیکنان طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر فنی، به کار با دستگاه‌های بدنسازی پرداختند و وزنه زدند.

په‌په لوسادا، بدنساز اسپانیایی پرسپولیس در هفته‌های حساس پایانی کار بسیار مهمی برای آماده نگه داشتن بازیکنان با برنامه‌هایش دارد و شاگردان اوسمار باید در هر بازی تا دقیقه آخر آماده باشند.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی برنامه مخصوص خود را دنبال کردند.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!