Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:26:30 GMT

مددی تماس گرفت اما نکونام را به استقلال نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۷۹۰۲

مددی تماس گرفت اما نکونام را به استقلال نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تایید تماس باشگاه استقلال برای صدور مجوز حضور جواد نکونام از پاسخ منفی خود به این درخواست خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی برابر مس رفسنجان، استقلال ساعات پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت که در نهایت منتهی به پایان همکاری محمود فکری و دستیارانش در این تیم شد. همزمان با پایان همکاری محمود فکری، شایعات درباره گزینه هدایت این باشگاه شدت گرفت و از امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی و در ادامه جواد نکونام به عنوان سرمربی احتمالی آبی‌ها یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین سعید آذری که در تدارک آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم است، ضمن تایید شایعه مربوط به تماس باشگاه استقلال برای دریافت مجوز و رضایتنامه حضور نکونام در این تیم، مدعی شد به هیچ عنوان با این درخواست موافقت نخواهند داشت.

آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در این زمینه اینطور توضیح داد: آقای مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آقای نکونام با ما تماس گرفتند. من به ایشان گفتم با توجه به اینکه نکونام در راس کادرفنی ما قرار دارد و تیم ما بر پایه استراتژی ایشان برنامه ریزی شده و بازیکن جذب کرده است و از طرفی در آستانه بازی حساس با العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم، ما شدیدا به ایشان نیاز داریم و از ایشان خواستیم در خصوص نکونام تجدید نظر کنند چرا که ایشان مربی ما است و جایی نمی‌رود.

سعید آذری (مدیرعامل) گل گهرسیرجان امیر قلعه نویی(سرمربی) جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل گل گهرسیرجان امیر قلعه نویی سرمربی جواد نکونام مربی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 6084234

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد